همراه اول
4. آذر 1394 - 9:04   |   کد مطلب: 25723
مسایل مالی بزرگترین مشکل پاس است
مربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: مسایل مالی بزرگترین مشکل فعلی تیم پاس است و مسوولان تا دیر نشده باید فکری به حال این تیم بکنند.

اکبر افشاری در گفت وگو با "دی اسپورت"، اظهار کرد: جدا از مسایل فنی که ریشه در ابتدای فصل دارد، هم اکنون مشکلات مالی باعث برهم زدن تمرکز بازیکنان شده و حتی بر عملکرد آنها در مسابقات نیز تاثیر منفی گذاشته است  .

 

وی اضافه کرد: در دیدارهای اخیر طبق دیدگاه کارشناسان بهترین بازی را مقابل حریفان برگزار کرده ایم و حق ما تساوی و باخت نبوده اما واقعا شرایط سختی را سپری می کنیم  .

 

افشاری بیان داشت: هرگز قصد توجیه امتیازهای از دست رفته را ندارم اما اطمینان دارم در صورت حمایت به موقع مالی مسوولان می توانیم بازیکنان را بدون دغدغه فکری در مسابقات آماده کنیم  .

 

مربی تیم پاس در دفاع از عملکرد بازیکنان گفت: تیم ما به هیچ عنوان ضعیف نیست و فقط درگیری های فکری سبب شده تا نتوانیم پیروز را به دست آوریم و امیدوارم مسوولان با اقدامی به موقع اجازه افزایش مشکلات و حاشیه ها را به تیم ندهند  .

 

وی افزود: بازیکنی که به هر دلیل مشکل مالی دارد قطعا نمی تواند ذهن خود را به طور کامل بر مسایل فنی تیم متمرکز کند و در جریان بازی هم یک مربی از کنار زمین می تواند صرفا تیم خود را به لحاظ تاکتیکی هدایت کند .

 

مربی پاس همدان افزود: این درست نیست که به لحاظ مالی تیم پاس را با تیم هایی که دو سه سال اخیر تشکیل شده اند، مقایسه کرد و اگر واقعا دیدگاه ها در بزرگی پاس است باید با افکار بزرگ تصمیمات بزرگ برای این تیم گرفت.

 

افشاری با تاکید بر اینکه با حمایت مالی به موقع قطعا پاس نیم فصل دوم و حتی در چند بازی باقی مانده تا پایان نیم فصل اول سیر صعودی پیدا می کند، گفت: ما نفرات خوبی در اختیار داریم هر چند بازیکنان زیادی از تیم رفته اند اما برای نیم فصل دوم هم می توان با تزریق مالی مناسب و

جذب چند بازیکن با کیفیت شرایط را تغییر داد.

 

تیم پاس هم اکنون با 12 امتیاز در قعرجدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد.

 

این تیم دوشنبه هفته آینده در همدان میزبان پیکان تهران است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار