همراه اول
4. آذر 1394 - 9:22   |   کد مطلب: 25724
تاکیدعضو شورای اسلامی شهر همدان:
مسئولان پاس پاسخگوی عملکرد ضعیف خود باشند
مسئولان پاس پاسخگوی عملکرد ضعیف خود باشند
عضو شورای اسلامی شهر همدان گفت: همدان به خاطر تیم پاس و اتفاقاتی که در لیگ دسته یک فوتبال کشور رخ داده، در کشور به مضحکه تبدیل شده است.

به گزارش همدان ورزش؛رضا میرزایی در صحن علنی شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه وضعیت تیم پاس همدان به طنزی در  جامعه فوتبال کشور تبدیل شده است، اظهار داشت: با توجه به اینکه فوتبال‌دوستان و مردم همدان در رابطه با وضعیت پاس نگران هستند انتظار می‌رود وضعیت تیم تعیین تکلیف شود.

میرزایی اضافه کرد: باید این تیم تعیین تکلیف شده  یا اینکه به درستی تیم را مدیریت شود چرا که بودجه بسیاری برای تیم هزینه می‌شود ولی خروجی مدنظر وجود ندارد.

وی تاکید کرد: اگر مسئولان پاس توان مدیریت تیم را ندارند، از آن صرفنظر کرده تا بودجه آن را صرف رشته های دیگر ورزشی و امور فرهنگی و هنری شود.

وی با اشاره به اینکه نتایج ضعیف پاس، بازی با آبروی فوتبال شهر همدان است، گفت: بودجه‌هایی برای پاس همدان هزینه شده که اگر در رشته های دیگر ورزشی و یا  بخش فرهنگی شهر همدان هزینه می‌شد بهره‌برداری بسیار مناسبتری خواهد داشت.

انتظار می‌رود جلسه‌ای با حضور مدیرکل ورزش و جوانان، هیئت فوتبال و مدیرعامل پاس همدان در شورا برگزار شود تا عملکرد این تیم مورد بررسی قرار گیرد..

وی خطاب  به ریاست شورای اسلامی شهر و ریاست کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا اظهار کرد: باید مسئولان پاس را به صحن شورای شهر خواند تا پاسخگو باشند، تا اگر نمی‌توانند این رویدادها را مدیریت کنند این تیم را جمع کرده و بودجه‌های مصرفی را صرف امور فرهنگی و هنری کنند

دیدگاه شما

آخرین اخبار