همراه اول
5. آذر 1394 - 9:30   |   کد مطلب: 25735
اخلاق مداری ویژگی شاخص ورزشکاران ایرانی از دیروز تا امروز/ 500 رزمی کار همدانی سااندهی شدند
به مناسبت پنجم آذر، سالروز تشکیل بسیج مستضعفان گفتگویی را با مربی ورزشکار بسیجی انجام دادیم که در ادامه آن را خواهیم خواند.

به گزارش همدان ورزش؛ به مناسبت  پنجم آذر، سالروز تشکیل بسیج مستضعفان گفتگویی را با مربی ورزشکار بسیجی انجام دادیم که در ادامه آن را خواهیم خواند.

حمید رحیمی متولد  1368 عضویت بسیج از سال 78مسولیت در رده های مختلف بسیج به عنوان مسول اموزش ، مربی نظامی ، مربی سیاسی و .... را بر عهده داشته ام .

فعالیت ورزشی خود را در سال  85 در هیت اتومبیل رانی و موتور سواری به عنوان مسول کمیته بازرسی و در هیئت ورزش های رزمی  آغاز و  در جوار شهید صانعی عزیز در این دو هیت ورزشی فعالیت داشته ام.

از سال 87 مربی گری ورزشی خود را اغاز و به عنوان مسول سبک دفاع شخصی استان همدان آغاز و  در حال حاضر مسول کمیته انضباطی هیات رزمی هستم .

تعداد  بالغ بر 30 مربی خانم و اقا و 500 ورزشکار در استان رو ساماندهی کردیم که وظیفه خودم میدونم از تمام مربیان بزرگوار کمال تشکر و قدردانی رو بکنم و همین زحمات این عزیزان باعث شده برترین سبک استان در هیات رزمی و بهترین و فعال ترین استان در کمیته دفاع شخصی کشور باشیم.

وی ادامه داد: نقش مربی تا بدان حد است که به جرات می توانم ادعا کنم که بعد از پدر و مادر تنها مربی می تواند بر فرد اثر بگذارد، شاگردی که پس از مدتی دل به مربی می بندد و در خواب و بیداری و در کارهایش به او فکر می کند طبعا با خلق و خوی مربی انس می گیرد لذا مربیان و استادان باید مواظب باشند از کارهای غیر اخلاقی و غیر ورزشی جدا اجتناب کنند تا خدای نکرده این اخلاق ناپسند به شاگردان منتقل نشود. در آخر از همه ی ورزشکاران می خواهم همگام با ورزش سعی کنید در ابعاد انسانی و اخلاقی الگوی نسل جوان باشید و همواره بر ایمان و تقوی خود بیفزایید.

دیدگاه شما

آخرین اخبار