همراه اول
9. آذر 1394 - 10:33   |   کد مطلب: 25779
قهرمان دوچرخه سواری راهی مدرسه آیت الله معصومی شده به شوق دیدن شاگردانش و با اشتیاقی وصف نشده برای خداحافظی با شاگردانی که پا به پای او برای ابراز همدردی آمدند و حق شاگردی را به جا آوردند .

به گزارش همدان ورزش؛ محمدرضا قادری معلم ورزشی است که عاشق دانش آموزانش است و سال‌ها قبل وقتی محمدرضا به خاطر مشکلات تنفسی به پزشک مراجعه کرد آنها به اشتباه تشخیص آسم دادند و در این مدت او داروهای آسم استفاده می‌کرد تا اینکه یک سال قبل وقتی سوار بر دوچرخه در ارتفاعات الوند مشغول بدنسازی بود در میدان میشان همدان روی تخته سنگی سقوط کرد. کوهنوردان او را به پایین منتقل کردند و پس از انجام آزمایش مشخص شد یکی از ریه‌های او به دلیل وجود تومور تقریباً از کار افتاده است. وضعیت جسمی او هر روز بدتر می‌شد، اما محمدرضا تصمیم گرفته بود با بیماری مبارزه کند. او سال‌ها به عنوان معلم ورزش در مدرسه ابتدایی فعالیت می‌کرد و ارتباط بسیار خوبی با بچه‌ها داشت به طوری که همه حقوق معلمی‌اش را خرج دانش‌آموزان می‌کرد و برای آنها لباس و دوچرخه می‌خرید و با استعداد‌یابی از بین آنها سعی می‌کرد تا این استعدادها را به ورزش حرفه‌ای هدایت کند.

 محمد رضا اکنون برای معالجه عازم سفر است و اصلی ترین دغدغه اش برای درهم شکستن این حریف قدرتمند هزینه های درمان است .

او پیش از سفر برای خداحافظی با شاکردانش راهی مدرسه آیت الله معصومی شد و با اشتیاقی وصف ناشدنی با دانش آموزانی که حق شاگردی را به جا آوردند و برای همدردی آمدند و وداع نمودند .

قادری در پایان این دیدار گفت : از تمام کسانی که در این راه به نحوی به من یاری رسانده اند از جمله آقای فولادوند مدیر کل اداره آموزش  پرورش همدان ، آقای حوائجی رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 ، دکتر احمد دنیا مالی عضو شورای شهر تهران ، دکتر قالیباف شورای شهر تهران ، حاج حسین هدایتی (استیل آذین ) ، تمام پزشکانی که کمک کردند دکتر مسجدی و دکتر عطاریان ، دکتر مرتضی بهرامی نژاد مربی بدنسازی تیم ملی ، آقایان وحید ریاحی ، حمید رضا ابوالقاسمی ،علی ترابی و پهلوان ارزنده رضا رودکی ، دکتر مهیار بهرامی ،مهدی بیگدلی که تمام امور و برنامه ای اجرایی بنده با ایشان بوده و در پایان از مادر و خواهرای عزیزم که زحمت زیادی کشیدند .

 

سایت خبری تحلیلی همدان ورزش با آرزوی بهبودی برای این قهرمان ارزنده تقاضای مساعدت  از تمام مسئولانی که به نحوی ابراز همدردی و کمک کردند دارد تا این قهرمان ارزنده بتواند با آرامش خاطر بیشتری عازم برای معالجات شود و درس مقاومت با شاگردانش بیاموزد .

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار