همراه اول
12. آذر 1394 - 11:06   |   کد مطلب: 25804
دور جدید تمرینات تیم ملی کاتا با هدف حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا جمعه هفته جاری در سالن جودو آکادمی ملی المپیک برگزار می شود.

به گزارش همدان ورزش؛ پنجمین دوره رقابتهای کاتای قهرمانی آسیا ۲۹ آذر به میزبانی تایلند در بانکوک برگزار می شود و کادر فنی تیم ملی کشورمان به منظور حضوری موفق در این رقابتها ۱۰ کاتارو را برای حضور در دور جدید تمرینات تیم ملی به اردوی آماده سازی دعوت کرد.
بر همین اساس فتح اله فریدی وثوق و حمید رضا کریمی ناصر از استان همدان در «ناگه نو کاتا» به این اردو دعوت شدند.
همچنین محمد علی وحید و رضا صفی از استان اصفهان در «کاتامه نو کاتا» ، محمد حسن سالاری و محمد رضا صحرایی از استان قم در «کودوکان گوشین جوتسو» ،علی حسین میرزایی و فرزاد ناطق پور از استان اصفهان در «کیمه نو کاتا» ،سید سینا موسوی و مهدی محمدی از استان مازندران در «جونوکاتا» نفرات دعوت شده به این اردو هستند که تمرینات خود را از امروز پنجشنبه ۱۲ آذرماه زیر نظر حسین زند بعنوان سر مربی و جعفر علی قادری بعنوان مربی آغاز می کنند.
قابل ذکر است با پشتهاد کادر فنی و موافقت رئیس فدراسیون و کمیته فنی ،به منظور ایجاد انگیزه و پشتوانه سازی در تیم ملی کاتا ، غیز از «ناگه نو کاتا» ، تیمهای دوم و سوم هر کاتا در رقابتهای آسیایی شرکت خواهند کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار