همراه اول
15. آذر 1394 - 13:02   |   کد مطلب: 25832
مسئولان اجرایی استان همدان حمایت قاطع خود را از حسن عزیزی مدیرعامل باشگاه پاس همدان رسما اعلام کردند و اینکه اصلا قراری بر تغییرات نیست.

به گزارش همدان ورزش؛ حسن عزیزی براساس سیاست کلان باشگاه پاس تصمیم‌گیرنده اصلی در مسائل تیم است و می‌تواند در قبال مسا‌ئل باشگاه تصمیم‌گیری کند.
همچنین مسئولان اجرایی استان حمایت قاطع خود را از مدیرعامل فعلی باشگاه اعلام کرده و محمدناصر نیک‌بخت، استاندار همدان نیز شایعه تغییرات را تکذیب کرد.
در واقع مدیرعامل پاس تصمیم به تغییرات دارد نه اینکه تغییری در مدیرعاملی باشد.
حسن عزیزی برنامه کلانی برای نیم فصل دوم لیگ یک دارد و قطعا تغییراتی در تیم اعمال خواهد کرد.
مدیرعامل باشگاه پاس در مدت کوتاهی که به این باشگاه آمده، توانسته است به اندازه نیم فصل سال قبل بودجه برای پرداخت درصد قرارداد بازیکنان از مسئولان دریافت کند و پیگیری‌های مجدانه وی از ساعات اداری هم گذشته است.
یک عضو هیأت مدیره باشگاه پاس همدان نیز با رد هرگونه شایعه در تغییر مدیرعامل گفت: همچنان حسن عزیزی را مورد حمایت قاطع اعضا داریم و اگر هم قرار بود تصمیمی گرفته شود بدون تردید شخص عزیزی ابتدا در جریان قرار می‌گرفت. تاکنون حتی اظهارنظری برای تغییر در سیستم مدیرعاملی باشگاه نشده احتمالا برداشت اشتباه صورت گرفته است چرا که قطعا در نیم فصل تغییراتی در تیم صورت داده می‌شود تا حضوری قدرتمندتر در نیم فصل دوم داشته باشیم. عزیزی تا به اینجا مدیریت بسیار خوبی داشته و به توانمندی وی ایمان داریم.
وی خاطرنشان کرد: اگر بازیکن نمی‌توان به دروازه حریف گل بزند و عامل پیروزی تیم باشد، به مدیرعامل فعلی چه ارتباطی پیدا می‌کند.
حسن عزیزی در زمانی تیم پاس را تحویل گرفت که لیست تیم تکمیل شده بود و حتی جای کوچکترین تغییر دیده نشد.
حالا با این اوضاع وی یک راه پیش رو دارد. آن هم فقط جذب 6 بازیکن برای بقا پاس در لیگ یک. در واقع سهمیه نیم فصل برای پاس فقط 6 بازیکن است!

دیدگاه شما

آخرین اخبار