همراه اول
16. آذر 1394 - 13:41   |   کد مطلب: 25839
لغو مجدد دیدار تیم های الوند همدان و سپیدرود رشت
دیدار تیم های الوند همدان و سپیدرود رشت باردیگر به دلیل تداوم بارش برف و نامساعد بودن شرایط جوی در همدان لغو شد.

به گزارش همدان ورزش به نقل از ایرنا ؛  این دیدار از سری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور ابتدا قرار بود روز گذشته (یکشنبه) در ورزشگاه 10 هزار نفری شهید حاجی بابایی مریانج برگزار شود اما به علت بارش شدید برف و کولاک لغو و به امروز دوشنبه موکول شد.
تداوم بارش برف و برودت هوا سبب شد تا طی نشستی امروز دوشنبه در حضور نماینده فدراسیون، کادر داوری و عوامل دو تیم، بازی امروز نیز لغو و با تنظیم صورتجلسه ای به فدراسیون برای تصمیم گیری ارجاع داده شود.
لغو این دیدار سبب شد تا اعضای تیم سپیدرود رشت آماده ترک همدان شوند اما کادر داوری به دلیل شرایط جوی و نامطلوب بودن تردد در مسیر جاده ها، امشب نیز در همدان اقامت خواهند داشت. 
دبیر هیات فوتبال همدان در این باره گفت: صورتجلسه این بازی تنظیم شده و قرار است به فدراسیون ارجاع شود تا نسبت به زمان برگزاری بازی در آینده تصمیم لازم اتخاذ شود.
مهدی بوجاریان افزود: بارش برف همچنان ادامه دارد و صلاح نبود نمایندگان فوتبال استان همدان امروز در رقابت های لیگ یک و دو کشور بازی کنند.
ساعاتی قبل نیز دیدار تیم های پاس همدان و گیتی پسند اصفهان از سری رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور در همدان لغو و به فردا سه شنبه موکول شد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار