همراه اول
17. آذر 1394 - 15:00   |   کد مطلب: 25849
قائم مقام باشگاه الوند همدان اظهار کرد: نباید بازی به تعویق می‌افتاد اما این کار با درخواست مسئولان هیئت عملی شد.
قائم مقام باشگاه الوند همدان اظهار کرد: نباید بازی به تعویق می‌افتاد اما این کار با درخواست مسئولان هیئت عملی شد.

فرشید گل‌محمدی ادامه داد: از ابتدای صبح قریب به 50 نفر برای پاکسازی زمین تلاش کردند که حتی حاج ناصر قره‌باغی مالک باشگاه نیز شخصاً پارو به دست کار می‌کرد.

وی تصریح کرد: متاسفانه از ابتدای ظهر کسی از هیئت فوتبال حتی برای یک خداقوت هم به سراغ ما نیامد چه برسد به عملی کردن قول خودشان.

قائم مقام باشگاه الوند همدان ادامه داد: تمام فکر و ذکر هیئت فوتبال استان برای بازی پاس بود و انگار تیم الوند امروز بازی نداشت و همه برای آماده‌سازی زمین قدس تلاش می‌کردند.

وی با بیان اینکه انگار تیم الوند بچه سرراهی فوتبال همدان است کسی به آن اهمیت نمی‌دهد، بیان کرد: حتی درخواست چند روز قبل ما نیز برای برگزاری بازی در زمین قدس را هم رد کردند و اجازه بازی در این زمین را ندادند که زمین قدس برای تیم پاس خراب نشود.

گلمحمدی گفت: تمام فوتبال استان شده تیم پاس؛ انگار الوند و دیگر تیم‌ها متعلق به همدان نیستند که همه چیز باید برای این تیم باشد.

وی خاطرنشان کرد: بازی دو تیم پاس ساعت 10 لغو شد اما رئیس و دبیر هیئت فوتبال حتی یک تماس هم برای مطلع شدن از اوضاع بازی الوند نگرفتند.

خسارت مالی تیم ما را چه کسی جوابگو خواهد بود

سرمربی تیم سپیدرود رشت نیز افزود: چرا بازی را ابتدا 24 ساعت تعویق و سپس لغو کردند و تیم ما را متحمل هزینه کردند.

علی نظرمحمدی با بیان اینکه در همان روز یکشنبه در حال برگشت به رشت بودیم که با تماسی، ما را به همدان بازگرداندند؛ گفت: حتی ما با محل اقامت خود تسویه کرده بودیم و به ناچار برای شب دوم در همدان خوابگاه یا هتل پیدا نکردیم و مجبوراً در هتلی در شهر لالجین اسکان پیدا کردیم.

وی بیان کرد: ما در این دو روز به ناچار نزدیک به 3 میلیون تومان هزینه اضافی کردیم که هنوز نمی‌دانیم چه کسی خسارت ما را جبران خواهد کرد.

سرمربی تیم سپیدرود رشت گفت: مسئولان فوتبال همدان قول داده بودند که زمین را پاکسازی کنند پس چرا بعد از گذشت 24 ساعت این زمین شرایط بدتری هم پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: چرا به دروغ تیم ما را 24 ساعت در همدان معطل کردند و دست آخر هم کسی از همان مسئولان در ورزشگاه نبود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار