همراه اول
17. آذر 1394 - 15:07   |   کد مطلب: 25850
رئیس هیئت اسکیت همدان مشخص شد
مهدی مجیدی به‌ مدت چهار سال به سمت رئیس هیئت اسکیت همدان انتخاب شد.

به گزارش همدان ورزش؛  در مجمع عمومی هیئت اسکیت همدان برای انتخاب رئیس هیئت استان که امروز سه شنبه در سالن اجتماعات ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار شد، مهدی مجیدی با کسب 15 رای به‌مدت چهار سال سکان هیئت اسکیت همدان را عهده‌دار شد.

در این مجمع انتخاباتی که رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان، ضمیری کامل معاونت توسعه امور ورزش و جوانان استان و اعضاء مجمع حضور داشتند، مهندس مجیدیبا کسب 15 رای از 15 رای ماخوذه به عنوان رئیس هیئت اسکیت همدان انتخاب شد.

در این مجمع مهندس مجیدی به‌عنوان تنها کاندیدای هیئت اسکیت همدان حضور داشت.

مدیرکل ورزش وجوانان استان در این نشست گفت: اسکیت یکی از رشته‌هایی است که در چند سال اخیر و به سرعت در بین کودکان و نوجوانان جای خود را باز کرده به طوری که دختران و پسران در پارک‌ها و اماکن تفریحی کفش اسکیت به پا می‌کنند و مشغول این رشته ورزشی می‎شوند.

وی اظهار کرد: در همدان به لحاظ ساخت خانه اسکیت، تابستان امسال تعداد زیادی از دختران و پسران علاقه‌مند به این رشته جذب این رشته ورزشی شدند و آموزش‌های اولیه آن را فرا گرفتند.

منعم خاطر نشان کرد: استان همدان به لحاظ امکانات در شرایط مطلوبی است و می توان با این امکانات با همدلی و هم زبانی حرکتی شتابان و روبه جلو داشت.

مسوول ارشد ورزش استان در پایان اظهار داشت: هیات اسکیت هرچه زودتر با معرفی اعضای هیات رییسه به اداره کل و برگزاری کلاسهای داوری و مربیگری به توسعه این رشته مفرح در استان سرعت بخشد.

مهدی مجیدی نیز در این نشست اظهار داشت: رشته اسکیت در همدان علاقمندان زیادی را به خود اختصاص داده به طوری که کلاس آموزشی امسال ما نزدیک به 5 برابر رشد داشته است.

رئیس اسکیت استان همدان با اشاره به اینکه رشته اسکیت یک رشته نوپایی است، افزود: این رشته نیازمند توجه ویژه‌ای است.

وی با اشاره به وضعیت اسکیت در شهرستان‌های استان، بیان کرد: این رشته در ملایر از وضعیت خوبی برخوردار است.

مجیدی با بیان اینکه یا مسئولان ادارات شهرستان‌های دیگر نیز برای صدور ابلاغ مکاتبه شده، عنوان کرد: شهرستان‌های نهاوند، کبودراهنگ و رزن معرفی شده اما هنوز از فامنین معرفی نشده است. 

رئیس هیئت اسکیت همدان با اشاره به اینکه شهرستان تویسرکان نیز فعال است، گفت: با اطلاع‌رسانی که امسال انجام شد استقبال از این رشته کم‌نظیر بود.

وی با اشاره به زیرساخت‌های رشته اسکیت در استان، تصریح کرد: با توجه به استانداردهای روز زیرساخت‌ها از نظر کفپوش در استان فراهم نیست اما خوشبختانه با همکاری مدیرکل ورزش و جوانان استان یک سالن در شهرک بهشتی به بچه‌های اسکیت اختصاص داده شده است.

رئیس هیئت اسکیت همدان افزود: با استاندارد شدن کفپوش‌ها اسکیت بازان و علاقمندان به این ورزش بهتر می‌توانند در مسابقات کشوری حاضر شوند چراکه تجربه تمرین بر روی کفپوش استاندارد را دارند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت شهرستان‌های دیگر از نظر زیرساخت‌ها بهتر نیست، بیان کرد: زمان می‌برد تا به وضعیت مطلوبی برسیم.

مجیدی با بیان اینکه هیئت اسکیت استعدادیابی را در برنامه خود دارد، عنوان کرد: استعدادیابی از طریق بهترین مربی‌ها انجام می‌شود و انتظار داریم تا بتوانیم چهره‌های جدیدی را شناسایی کنیم.

وی با بیان اینکه اسکیت در فضای باز شهری نیاز به اقدامات خاصی دارد، تصریح کرد: اگر زیرساخت‌های این مهم نیز انجام شود همدان حرف برای گفتن دارد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار