همراه اول
17. آذر 1394 - 22:16   |   کد مطلب: 25852
سخنگوی هیئت سوارکاری استان همدان از پایان مسابقات بین المللی جام گرندپری اتریش خبرداد و گفت: سوارکار خوش آتیه همدانی توانسط در این دوره از رقابت ها درخشش خیره کننده ای را از خود به نمایش گذارد.

ایلیا محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار همدان ورزش، با اشاره به برگزاری مسابقات بین المللی گرند پری اتریش؛ اظهارداشت: این دوره از رقابت‌ها با حضور علاقه‌مندان و سوارکارانی از چند کشور در اتریش برگزار شد.

وی افزود: سوراکاران در سبک های گوناگون با یکدیگر به رقابت پرداختند که درخشش سوارکار همدانی در نوع خود مثال زدنی بود.

سخنگوی هیئت سوارکاری استان همدان  با اعلام اینکه علی رضا فامیل بختیاری از سوارکاران شایسته و خوش آتیه همدانی توانست در این دوره از رقابت ها درخشش خوبی را از خود به نمایش گذارد، تصریح کرد: وجود چنین سوارکارانی در استان همدان نشان از پتانسیل بالای این رشته در این شهر دارد.

محمدی در ادامه با اشاره به ظرفیت های موجود در استان، گفت: قطعا با سرمایه گذاری هایی که توسط بخش خصوصی در این رشته انجام شده است آینده سوارکاری استان درخشان خواهد بود.

وی اظهارکرد: حضورعلاقه مندان در مسابقات استانی و ملی نشان از این موضوع دارد که کهن شهر همدان می تواند نه تنها در سطح ملی، بلکه در سطوح بین المللی نیز حرفی برای گفتن داشته باشد.

سخنگوی هیئت سوارکاری استان همدان عنوان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده، امیدآن می رود که بتوانیم جایگاه واقعی سوارکاری همدان را برای همگان به نمایش بگذاریم.

محمدی با تاکید بر استعدادیابی در باشگاه های همدان از سوی هیئت سوارکاری این استان، ابراز کرد: یکی از موثرترین راه های کشف سرمایه های سوارکاری همدان برگزاری کلاس های استعداد یابی می باشد.

وی در پایان با تقدیر از اصحاب رسانه، خاطرنشان کرد: بازتاب نتایج مسابقات استانی و ملی توسط رسانه های گروهی قطعا می تواند روحیه ای مضاعف را برای ورزشکاران این رشته فراهم آورد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار