همراه اول
18. آذر 1394 - 13:05   |   کد مطلب: 25862
قهرمان پرورش اندام جهان مورد استقبال پرشور جامعه ورزش همدان قرارگرفت
مجتبی نوترکی قهرمان پرورش اندام جهان ظهر روز چهارشنبه مورد استقبال پرشور مدیرکل ورزش و جوانان استان جامعه ورزش همدان بویژه رشته بدنسازی و پرورش اندام قرار گرفت.

به گزارش همدان ورزش؛ در این استقبال که ظهر امروز در ورودی شهر همدان و میدان فرودگاه انجام شد، رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان و جمع کثیری از ورزشکاران و پیشکسوتان رشته پرورش اندام حضور داشتند.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان در این آیین گفت: افتخارآفرینی ورزشکار همدانی در مسابقات بین المللی باعث سربلندی ایران اسلامی است.
وی افزود: کسب نشان طلای جهانی توسط مجتبی نوترکی نشانگر پتانسیل بالای ورزش پرورش اندام استان همدان در رده قهرمانی است و این افتخارآفرینی مسوولیت مسوولان هیات بدنسازی استان در پرورش استعدادهای قهرمان دوچندان می کند.
منعم با بیان اینکه این قهرمان جهانی جزو با اخلاق ترین ورزشکاران همدانی به شمار می رود، افزود: نوترکی یکی از مفاخر نمونه و برتر وزرش استان همدان است و به داشتن چنین قهرمان با اخلاقی افتخار می کنیم.
وی اظهار داشت: ورزش بدنسازی و پرورش اندام همدان شرایط خوبی را سپری می کند و از این رو باید با برنامه ریزی بهتر بتوانیم زمینه قهرمانی بیشتر ورزشکاران این رشته در میادین مهم بین المللی را فراهم سازیم.
مجتبی نوترکی در مسابقات جهانی مستر المپیای روسیه که اوایل هفته جاری در این کشور به پایان رسید توانست در وزن به اضافه یکصد کیلوگرم نشان طلای این رقابت ها را برای کشورمان به دست آورد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار