همراه اول
18. آذر 1394 - 13:14   |   کد مطلب: 25863
وضعیت و مشکلات تیم‌ الوند همدان در لیگ دسته دوم باشگاه های کشور با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بررسی شد.

به گزارش همدان ورزش؛وضعیت تیم‌ الوند همدان در لیگ دسته دوم باشگاه های کشور با حضور رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان ، ضمیری کامل معاون توسعه ورزشی اداره کل و قره باغی مالک و مدیرعامل الوند همدان بررسی شد.

این جلسه بیشتر به منظور بررسی مشکلات اخیر تیم فوتبال الوند نماینده استان برای حضور در لیگ دسته دوم فوتبال کشور تشکیل شد که حاضران در جلسه برای خارج شدن این تیم از بحران به نتایج خوبی دست یافتند.

در این جلسه مقرر شد به زودی تغییر و تحولاتی در کادر فنی تیم الوند شکل گیرد تا این تیم به زودی از بحران بوجود آمده خارج شود .

همچنین مقرر شد به زودی وعده های داده شده از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان در خصوص تیم الوند محقق گردد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: اجازه نمی دهیم نتایج ضعیف تیم همدانی در لیگ های کشوری ادامه یابد و تمام تلاش اداره کل و هیات فوتبال کمک به موفقیت نمایندگان فوتبال استان در لیگ های کشوری است.

وی اضافه کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان در راستای حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی تلاش داشته است و در شرایطی که امتیاز الوند به هیات واگذار شده بود تا تکلیف این تیم روشن شود ضمن جلب ناصر قره باغی از خیرین فوتبالدوست، امتیاز باشگاه را به وی واگذار کردیم.

منعم بیان داشت: خوشبختانه زیرساخت های بسیار خوبی در فوتبال همدان وجود دارد و در حال حاضر امکاناتی چون هتل و زمین چمن مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی مریانج را در اختیار تیم الوند قرار داده ایم.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون نیز حمایت همه جانبه از تیم های پاس و الوند داریم و امیدوارم این دو تیم بتوانند در رقابت های لیگ دسته یک و دو کشور به موفقیت های لازم دست یابند.

وی با قدردانی از ناصر قره باغی در حمایت از تیم الوند گفت: وی همواره فردی تاثیرگذار در ورزش بوده و خوشحالیم که ورود به موقع وی در امور مالکیت تیم الوند باعث نشد تا شیرازه تیم از هم پاشیده شود.

مالک تیم الوند همدان نیز در این مراسم گفت: الوند هم اکنون دلخوشی استعدادهای فوتبال همدان است و به عنوان یک تیم شناخته شده که در اداره بخش خصوصی است نباید تنها بماند و نیاز است همه مجموعه اجرایی استان از این تیم حمایت کنند.

وی افزود: تاکنون در کسب نتایج لیگ دسته دوم فوتبال کشور ضعف داشته ایم اما هنوز برای جبران نتایج فرصت داریم و با حمایت ها می توانیم به نتایج قابل قبول برسیم.

ناصر قره باغی اظهار کرد: امروزه تیمداری توسط بخش خصوصی به ویژه در فوتبال بسیار دشوار است و می بایست سرمایه داران دلگرم باشند تا بتوانند در این مسیر که متحمل هزینه های زیاد است، پایدار بمانند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار