همراه اول
21. آذر 1394 - 11:26   |   کد مطلب: 25886
۳۵ روز از برگزاری آخرین مجمع انتخاباتی ریاست یکی از فدراسیون‌ها می‌گذرد اما هنوز حکم رئیس جدید ابلاغ نشده است.

به گزارش همدان ورزش به نقل از خبرگزاری تسنیم، روز 16 آبان ماه مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون تنیس روی میز به ریاست نصرالله سجادی، معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در آکادمی ملی المپیک برگزار شد که در آن مهرداد علی‌قارداشی با کسب 35 رأی از 39 رأی مأخوذه برای چهار سال به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب و معرفی شد.

با توجه به اداره فدراسیون در نزدیک به 8 ماه قبل از آن با سرپرست، انتظار می‌رفت حکم ریاست علی‌قارداشی در کوتاه‌ترین زمان ابلاغ شود تا تکلیف تنیس روی میز در آستانه المپیک مشخص شود. این انتظار حالا به 35 روز رسیده است و هنوز از امضای حکم رئیس جدید فدراسیون تنیس روی میز توسط وزیر ورزش و جوانان خبری نیست.

این شرایط در برخی فدراسیون‌هایی که در چند ماه گذشته انتخابات‌شان برگزار شده، وجود داشته است. کیکاووس سعیدی روز 18 مرداد به عنوان رئیس فدراسیون گلف انتخاب شد و روز 8 مهر یعنی 52 روز بعد از انتخابات وارد فدراسیون و مراسم تودیع‌اش برگزار شد.

همچنین مجید کیهانی روز 15 شهریور به عنوان رئیس فدراسیون دوومیدانی منصوب شد و پس از اعلام نصرالله سجادی در روز 15 مهر مبنی بر ابلاغ حکمش، در روز 18 مهر یعنی 34 روز پس از برگزاری انتخابات نخستین حضورش روی صندلی ریاست فدراسیون را پس از برگزاری مراسم معارفه تجربه کرد. در خصوص کیهانی شنیده شد که دلیل این تأخیز در صدور حکم ریاست اخذ تعهد بابت وعده‌هایی بود که او در مجمع انتخاباتی داد.

حالا تنیس روی میز شرایط بلاتکلیفی را سپری می‌کند؛ شرایطی که در آن رئیس جدید مشخص شده اما هنوز به فدراسیون وارد نشده است.

بدون شک حضور علی‌قارداشی در رأس فدراسیون آن هم با آن رأی بالایی که در انتخابات به خود اختصاص داد، می‌تواند برای پیشبرد هرچه سریعتر اهداف این رشته ورزشی موثر باشد. درست است که فدراسیون هم اکنون با حضور سرپرست امور را انجام می‌دهد اما حضور رئیس باعث مهیا شدن هرچه بهتر شرایط برای کارها آن هم در آستانه المپیک 2016 خواهد شد؛ مسابقاتی که به نظر می‌رسد حداقل یک پینگ‌پنگ‌باز ایرانی در آن شرکت کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار