همراه اول
22. آذر 1394 - 8:15   |   کد مطلب: 25896
تغییری در کادر فنی نداریم/ پرداختی به بازیکنان نرمال است
مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: تصمیمی بر تغییر کادر فنی نداریم و حتی اگر قرار بر تغییر باشد اعضای هیات مدیره باید در این خصوص به جمع بندی و تصمیم نهایی برسند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پاس، حسن عزیزی افزود: نتایج کسب شده ریشه در ابتدای فصل و نحوه جذب بازیکنان دارد و با وجود بدشانسی ها مبنی بر مصدومیت چند بازیکن و جدایی نفراتی از تیم، توانسته ایم با افراد باقی مانده دیدارهای اخیر را سپری کنیم هر چند در نتیجه گیری موفق نبوده اند.

وی بیان داشت: به هر حال تا نیم فصل این شرایط پایدار است و قصد داریم در نیم فصل دوم و در راستای تقویت تیم چند بازیکن جذب کنیم.

وی در خصوص برخی اظهارنظرها پیرامون مسایل مالی تیم پاس گفت: تاکنون 25 درصد از قراردادهای اعضای تیم پرداخت شده است و در بررسی 20 تیم حاضر در لیگ یک خواهید دید که پرداختی باشگاه پاس نرمال بوده است.

عزیزی خاطرنشان کرد: بازیکنان در شرایط حساس فعلی نباید با اظهارنظرهای نادرست باعث ایجاد حاشیه در تیم شوند چرا که تمامی دست اندرکاران باشگاه پاس بویژه اعضای هیات مدیره حمایت لازم را دارند و انتظار می رود به جای پرداختن به این مسایل بر نتیجه گیری در مسابقات متمرکز شوند.

مدیرعامل باشگاه پاس افزود: انتخاب سرمربی تیم نیز براساس تصمیم اعضای هیات مدیره است و پس از جدایی داوود مهابادی، تصمیم بر انتخاب رضا طلایی منش شد.

وی تصریح کرد: اگر قرار باشد تغییری صورت بدهیم قطعا اعضای هیات مدیره تصمیم گیرنده هستند و در حال حاضر چنین تصمیمی وجود ندارد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار