همراه اول
25. آذر 1394 - 12:40   |   کد مطلب: 25956
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان همدان :
به زودی پیست بین المللی اسکی تاریکدره همدان آغاز به کار می کند
به زودی پیست بین المللی اسکی تاریکدره همدان آغاز به کار می کند
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: طبق برنامه ریزی ها و پیش بینی های صورت گرفته پیست بین المللی اسکی تاریکدره همدان فردا آغاز به کار می کند.

به گزارش همدان ورزش؛ حمدالله چاروسایی با اعلام مطلب اظهار داشت: با توجه به بارش هایی که در روزهای اخیر در شهر همدان داشته ایم پیست بین المللی تاریکدره همدان از فردا چهارشنبه فعالیت خود را آغاز می کند.

وی با توجه به وضع آمادگی پیست اسکی تاریکدره همدان تأکید کرد: اقدامات لازم در خصوص انجام دادن فعالیت‌های ورزشی و تفریحی انجام شده و اکنون پیست در شرایط مطلوبی قرار دارد.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اضافه کرد: این پیست به‌طور کامل زیرپوشش بیمه‌ ورزشی قرار دارد که امیدواریم علاقمندان و ورزشکاران روزهای خوشی را در این پیست سپری کنند.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های ورزشی و جشنواره‌های برفی در پیست اسکی تاریکدره همدان برگزار خواهد شد تا اوقات تفریحی و فراغت مناسب زمستانی را برای شهروندان ایجاد کنیم. 

چاروسایی افزود: پیست اسکی تاریکدره همدان به عنوان نزدیک‌ترین پیست اسکی به مرکز شهر همه ساله پذیرای ورزشکاران و علاقه‌مندان به ورزش اسکی است.
.
وی با تاکید بر اینکه، پیست اسکی تاریکدره همدان قابلیت تبدیل شدن به یکی از قطبهای مهم گردشگری ورزشی در کشور را دارد اظهارداشت: این پیست به سبب موقعیت مناسب جغرافیایی علاوه بر اینکه مکانی برای ورزشهای زمستانی است به عنوان یکی از جاذبه های توریستی همدان علاقه مندان طبیعت را به سوی خود فرا می خواند.

وی ادامه داد: روزهای پذیرایی از عموم و علاقمندان به ورزش های زمستانی در این پیست در روزهای تعطیل از ساعت 9 تا 16 خواهد بود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار