همراه اول
28. آذر 1394 - 10:33   |   کد مطلب: 25970
بازیکنان باید رفتار حرفه ای داشته باشند
مدیر عامل باشگاه پاس همدان گفت: بازیکنان باید رفتار حرفه ای در قبال تماشاگران داشته باشند.

به گزارش همدان ورزش به نقل از ایرنا ؛ حسن عزیزی روز جمعه در پایان دیدار تیم های پاس همدان و نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: به هر حال برخی تماشاگران در شرایط باخت شاید شعارهای سر بدهند اما بازیکنان نباید در مقابل این رفتار ناشایست آنها واکنش نشان دهند.
وی اضافه کرد: تشویق و تخریب بر روی سکوها طبیعی است و بهتر است اعضای تیم صبور باشند و اجازه ندهند برخی حواشی نظم و انسجام تیم را برهم بزند.
عزیزی بیان کرد: تیم ما در شرایط سخت توانست در حالیکه با دو گل در نیمه اول شکست خورده بود در نیمه دوم سه گل وارد دروازه حریف کند و بازی باخته را با پیروزی تغییر دهند.
مدیرعامل باشگاه پاس در ادامه درباره درخواست عده ای از وی برای ورود به رختکن در بین دو نیمه گفت: صلاح نبود بین دو نیمه وارد رختکن شوم.
وی افزود: در نیمه دوم تیم برتر میدان بودیم و تلاش و تعصب بازیکنان باعث شد تا بتوانیم در نیمه دوم به پیروزی برسیم.
وی با اشاره به اینکه در نیم فصل به دنبال تقویت قوای تیم هستیم گفت: اعضای هیات مدیره تصمیم بر تقویت شرایط دارند و با جذب چند بازیکن موثر و اردوی تدارکاتی مناسب قصد داریم با قدرت در نیم فصل دوم به میدان برویم.
عزیزی خاطرنشان کرد: امیدوارم در نیمه فصل دوم مسابقات بتوانیم تیم پاس را در رده های بالای جدول برسانیم و با بهترین نتیجه ممکن به مسابقات امسال پایان دهیم.
وی با قدردانی از محمدناصر نیکبخت استاندار همدان در حمایت از تیم پاس گفت: با وجود اینکه تیم در انتهای جدول قرار دارد اما حمایت های همه جانبه استاندار را شاهد هستیم که مایه دلگرمی و انگیزه تیم خواهد بود.
پاس هم اکنون با 17 امتیاز در رتبه نوزدهم جدول رده بندی لیگ دسته یک کشور قرار دارد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار