همراه اول
28. آذر 1394 - 12:56   |   کد مطلب: 25979
سرپرست تیم خبرنگاران همدان گفت: تیم فوتسال خبرنگاران در کنار انجام فعالیت‌های ورزشی به دنبال انجام کارهای خیرخوانه و برگزاری مسابقات خیریه است و نتیجه فوتبالی اهمیتی ندارد.

به گزارش همدان ورزش؛ فرشید گل‌محمدی در گفت‌وگویی با خبرنگار ما  اظهار کرد: یکی از دلایل مهمی که باعث شده خبرنگاران همدانی دور هم جمع شوند و تیم فوتسالی را تشکیل بدهند در وهله اول توجه به انجام فعالیت ورزشی است.

وی افزود: طی دو سال از تشکیل این تیم، سعی شده در کنار ورزش مهمترین اولویت کار برگزاری مسابقات دوستانه و خیریه باشد تا به بهانه ورزش بتوانیم کاری برای یک کار خداپسندانه انجام شود.

سرپرست تیم فوتسال خبرنگاران همدان با اشاره به اینکه نتیجه فوتبالی اهمیت چندانی برای ما در برگزاری مسابقات دوستانه ندارد، تصریح کرد: در یک بازی برنده و بازنده وجود دارد و وقتی نیت و هدف انجام یک کار خیریه باشد نتیجه آن و حتی اختلاف 10 گل اهمیتی ندارد.

وی یادآور شد: در حال حاضر با جمع شدن خبرنگاران دور هم تیم منسجم‌تر از قبل شده و در نظر داریم تا پایان سال به مناسبت‌های مختلف در شهرستان‌ها مسابقات دوستانه و خیرخواهانه برگزار کنیم.

گل‌محمدی با اشاره به اینکه در نهاوند مسئولان این شهر برای میزبانی از تیم خبرنگاران زحمات زیادی را متحمل شدند، خاطرنشان کرد: باید از تک‌تک عزیزانی که در برگزاری مسابقات و میزبانی از تیم خبرنگاران زحمت کشیدند تشکر و قدردانی کنیم.

وی ادامه داد: هر چند این مسابقه با حساب 9 بر دو به سود منتخب نهاوند به پایان رسید اما اینکه به بهانه حضور تیم خبرنگاران از چهار پیشکسوت این شهرستان تجلیل و تقدیر شد برای ما کافی بود.

سرپرست تیم فوتسال خبرنگاران همدان با اشاره به اینکه تاکنون بخش خصوصی از تیم خبرنگاران حمایت مادی و معنوی کرده است، اضافه کرد: در کنار کمک مالی اداره کل ورزش و جوانان تاکنون مجموعه گروه هتل‌های بین‌المللی باباطاهر و تولیدی پوشاک ورزشی جام جم حمایت خوبی کردند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار