همراه اول
30. آذر 1394 - 12:28   |   کد مطلب: 26000
مدیرعامل پاس خطاب به اعضای آکادمی باشگاه گفت: همانند گذشته به دنبال سازندگی در فوتبال باشید و قطعا اعضای هیات مدیره پیگیر هستند تا مشکلات رده های پایه برطرف شود.

به گزارش همدان ورزش به نقل از باشگاه پاس؛ حسن عزیزی در نشست با مدیریت و مربیان آکادمی باشگاه پاس همدان اظهار کرد: آکادمی قلب تپنده باشگاه پاس است و باید توجه داشت که تداوم عمر فوتبال همدان بخصوص پاس نیاز به بازیکن سازی دارد و باید این روند پایدار و توسعه یابد.

وی بیان داشت: خیلی از بازیکنان پایه به خصوص رده جوانان استعدادهای درخشانی هستند که با حداقل ها توانسته اند پیشرفت قابل توجهی داشته باشند.

عزیزی اضافه کرد: اکنون شرایط تیم بزرگسالان پاس حساس است و شاید توجهات به این تیم بیشتر باشد اما تلاش و زحمات رده های پایه را نادیده نخواهیم گرفت و به زودی با حضور مسوولان استانی قصد داریم مشکلات را در حضور اعضای آکادمی بررسی و به نتایج مطلوب برسیم.

وی افزود: برای تیم بزرگسالان کم نگذاشته ایم و در حد توان اعضای هیات مدیره سنگ تمام گذاشته است ضمن اینکه در حد بضاعت مالی از تیم های آکادمی حمایت داشته ایم.

وی با تاکید بر اینکه بازیکنان مستعد رده سنی پایه آینده سازان فوتبال همدان به شمار می روند، گفت: انتظارات مربیان آکادمی پاس بجا است و شرایط آنها را درک می کنم و قطعا پیگیری لازم را خواهم داشت تا دغدغه های آنان برطرف شود.

عزیزی با تمجید از رویکرد مثبت مسوولان اجرایی استان به تیم پاس گفت: هیات مدیره باشگاه پاس در کشور بی نظیر است و  با تجربه از گذشته به صراحت می گویم که هیچ کجا استانداری نظیر مهندس محمدناصر نیکبخت را ندارد. حتی مهندس الهی تبار معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان همواره پاس را در کنار ورزش استان مورد توجه ویژه قرار داده است و هر زمان که نیاز به جلسه داشته ایم، بدون تاخیر پذیرفته است.

وی افزود: هرکجا که بوده ام به آکادمی و تیم های پایه اهمیت ویژه ای داشته ام و تلاش می کنم آکادمی پاس به جایگاه واقعی خود بازگردد.

مدیر آکادمی باشگاه پاس همدان نیز در این نشست گفت: اعضای آکادمی بویژه مدیران نیاز به حمایت جدی دارند و انتظار داریم در حد معقول انتظارات برطرف شود.

مهدی مرشدلو افزود: اعضای آکادمی پاس تاکنون برای رده های پایه زحمات شایانی کشیده اند و نباید تلاش آنها در سرما و گرمای سال بی توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: پاس را به عنوان تیم بزرگ می شناسند و باید دیدگاه ها نسبت به این تیم بزرگ باشد. انتظار داریم نگاه ها به تیم آکادمی پاس نیز گسترده باشد و پاس بتواند در حد و اندازه واقعی خود در مسیر رشد و موفقیت پیش برود.

مدیر مدرسه فوتبال همدان نیز در این نشست گفت: از زمان انتقال پاس به همدان در این تیم بوده ام و تجربه همکاری با مدیران مختلف را در این باشگاه داشته ام اما حق واقعی ادا نشده و نسبت به آکادمی کم توجه بوده اند.

نصرالله باباخانی افزود: امکانات آکادمی پاس بسیار ناچیز است و این دغدغه باعث شده تا نگرش خانواده ها نسبت به تیم پاس هم دچار تردید شود هر چند قابلیت فنی بالای مربیان آکادمی سبب شده تا بازیکنان رده های سنی پایه دچار دلسردی نشوند و به تمرین خود ادامه دهند.

وی بیان داشت: اکنون استعدادهای گذشته تیم های پایه باشگاه پاس در تیم های مختلف استانی و کشوری بازی می کنند و این برای ما افتخار ارزنده ای است و انتظار داریم با توجه بیشتر این هدف بازهم عملی شود و در آینده ای نزدیک هم شاهد حضور چشمگیر بازیکنان مستعد همدان در رده سنی بزرگسالان پاس باشیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار