همراه اول
2. دى 1394 - 12:50   |   کد مطلب: 26015
مدیر عامل پاس به اعضای تیم قبل از عزیمت به اردبیل پاداش ویژه پرداخت کرد.

به گزارش همدان ورزش؛ مدیر عامل باشگاه پاس همدان با قدردانی از اعضای هیات مدیره این باشگاه گفت :اعضای تیم اعم از کادر فنی و بازیکنان باید توجه داشته باشند که با وجود عدم نتیجه گیری لازم در نیم فصل اول ،اعضای هیات مدیره در حد و اندازه لازم حمایت های مالی و معنوی داشته اند.

حسن عزیزی پیش از اعزام تیم پاس به اردبیل جهت برگزاری دیدار هفته بیستم مقابل شهرداری این شهر ،اظهار کرد:باور کنید در هیچ کجای ورزش کشور این چنین هیئت مدیره ای بی نظیر نداریم .اینکه استاندار همدان این چنین پاس را حمایت می کند بسیار قابل تقدیر است و به هر حال پاس از علاقمندان پرشماری برخوردار است منتهی انتظارات در نیم فصل اول برآورده نشده و توقع دارم در نیم فصل دوم نتایج مطلوب حاصل شود.
وی بیان داشت :ما برای هر برد پاداش ویژه گذاشته ایم و فکر نمی کنم هدیه ای بهتر از این وجود داشته باشد.به هر حال می خواهیم تیم روی نوار پیروزی قرار بگیرد تا دل هواداران به این تیم خشنود باشد.
مدیر عامل پاس همدان در ادامه گفت :چشم جوانان دوستدار فوتبال همدان به موفقیقت تیم پاس است و نباید آنها را دلسرد کرد.مسئولان نیز همواره پشتیبانی لازم را از تیم داشته اند و رسانه ها نیز حامی تیم هستند .این ویژگی ارزنده را باید قدر دانست و تلاش کرد پاس از وضعیت موجود خارج شود.
وی با ابراز خرسندی از پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان افزود :انتظار دارم به این بردها عادت کنید.امتیاز ما تا نیمه جدول زیاد نیست و می توان با پیروزی مقابل شهرداری اردبیل این فاصله را در حد لازم کاهش داد.
وی گفت :بسیاری از تیم ها در صورت شکست با جریمه مواجه می شوند اما ما این کار را در نیم فصل اول در حالیکه حق قانونی ما بود،انجام ندادیم .حتی بردها را با پاداش ویژه شیرین تر کردیم .اکنون نیز برای هر برد پاداش ویژه اختصاص داده ایم .
در این مراسم مدیر عامل پاس به تمامی اعضای تیم پاداش نقدی داد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار