همراه اول
7. دى 1394 - 12:54   |   کد مطلب: 26055
معاون فرهنگی،آموزشی و پژوهش و سرپرست مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش از علی پارساجو دبیر شورای پژوهش و فناوری ورزش استان همدان تقدیر کرد.

به گزارش همدان ورزش؛  دبیر شورای پژوهش و مطالعات اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در این خصوص گفت : در بررسی های صورت گرفته از سوی وزارت ورزش و جوانان در انتخاب استان برتر کشور ، همدان عنوان نخست را به خود اختصاص داد .

وی افزود : در همایش سراسری دبیران شوراهای پژوهش و فناوری ادارات کل ورزش و جوانان که با حضور دکتر عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان و مشاور عالی وزیر ورزش در شیراز برگزار شد ، همدان در این زمینه استان برتر انتخاب شد .

پارساجو اظهار کرد : طی چهار سال گذشته همواره اداره کل ورزش و جوانان در امر پژوهش جزو استان های برتر کشور بوده است و این نشان از توجه ورزش استان به امر پژوهش دارد.

وی در ادامه به نقش پژوهش در پیشرفت ورزش اشاره کرد و افزود: پژوهش يك روند فعالانه، هشيارانه و سامانمند براي كشف، تعبير و بازنگري پديده‌ها، رخدادها، رفتارها و فرضيه‌هاست. پژوهش همچنين براي استفاده از پديده‌هاي موجود براي دست يافتن به راهكارهاي عملي و فناوري‌ها بكار مي‌رود.

دبیر شورای پژوهش و مطالعات اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: یکی دیگر از دستاوردهای پژوهشی، پژوهش در آینده است که امروزه بیشتر کشورهای پیشرفته و در حال توسعه از بیم خطرات و تهدیدها و حوادث غیر منتظره و هم‌چنین برای بهره‌برداری از فرصت‌های احتمالی آینده، اقدام به آینده پژوهی می‌کنند. 

وی تصریح کرد: آینده‌پژوهی و آینده‌نگری دارای زیرمجموعه‌های مهمی مانند برنامه‌ریزی توسعه در آینده‌های کوتاه‌مدت و میان‌مدت، آمایش سرزمین و طرح‌های جامع توسعه است که در سطح ملی، در بخش‌ها و حوزه‌های کلیدی و یا در مناطق و استان‌های عقب‌مانده انجام می‌شود.

در این حکم تقدیر نامه آماده است :
علی پارساجو 
دبیر محترم شورای پژوهش و فناوری اداره کل ورزش و جوانان استان همدان
با سلام و احترام
پژوهش جریان دهنده حرکت به سوی توسعه و بالندگی است که شما فرهیخته گرامی با سعی و اهتمام خود موجب تقویت فعالیت های علمی و پژوهشی ورزش و جوانان استان در سال 1393 بوده اید ،این تلاش را یارای ارزش گذاری نیست ،ضمن تبریک هفته پژوهش ،تلاش ارزشمند جنابعالی را ارج می نهیم .
امید است با عنایات حضرت حق بیش از پیش در امر ارتقای کمی و کیفی مطالعات و پژوهش های راهبردی ورزش و جوانان موفق و موید باشید .1

سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی ،آموزشی و پژوهش

 
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار