همراه اول
9. دى 1394 - 9:18   |   کد مطلب: 26061
یوم الله 9 دی یادآور پدیده‌ی عظیمی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

 یوم الله 9 دی یادآور پدیده‌ی عظیمی در تاریخ انقلاب اسلامی است. زمانیکه در آن فضای غبار آلود و تهاجم رسانه ای غرب، فتنه گری عوامل داخلی و همچنین انحراف خواص بی بصیرت و دنیازده دشمنان سعی در براندازی نظام داشتند، مردم انقلابی و با بصیرت ایران اسلامی با نقش برآب کردن تمام توطئه های از پیش طراحی شده، دنیا را خیره کرد و بر ایشان ثابت کرد که ملت پایبند عهدیست که با امام و شهدا بسته اند.
در داخل کشور نیز این رخداد بزرگ حجت را بر همه تمام کرد، همه فهمیدند که مردم در صحنه اند و از نظام اسلامی که حاصل خون شهداست حفاظت و حراست خواهند کرد. و اگر کسی یا کسانی بخواهند به مقدسات و ارزشهای این ملت هتک حرمت کنند و یا در صدد تضعیف جایگاه ولایت فقیه باشند برخورد انقلابی خواهند کرد. 
از مسئولان امر انتظار می رود: با توجه به مطالبه مکرر مردم در مجامع و راهپیمایی ها نسبت به محاکمه سران فتنه، برخورد بی اغماض و قاطعی با خائنین به انقلاب اقدام نموده تا عبرتی برای منافقین و وطن فروشان باشد.
اداره کل ورزش و جوانان و بسیج ورزشکاران استان همدان به نمایندگی از جامعه ورزشی استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم استان همدان، علی الخصوص شهیدان حاج مجید صانعی و سید میلاد مصطفوی سالروز حماسه بزرگ 9 دی را ارج می نهیم و اعلام می‌داریم با تمام توان راه امام، و شهداء والامقام را ادامه داده و با بصیرت افزایی در جامعه ورزش، مقابل هرگونه نفوذ دشمنان خواهیم ایستاد.
وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى

دیدگاه شما

آخرین اخبار