همراه اول
12. دى 1394 - 10:59   |   کد مطلب: 26090
بازدید سرزده مدیرکل ورزش همدان از مجموعه باشگاه های ورزشی همدان
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به منظور بازرسی و نظارت بر باشگاه‌ها به صورت سرزده از مجموعه باشگاه ورزشی تختی همدان بازدید کرد.

به گزارش همدان ورزش؛ رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان به همراه علی ضمیری معاون توسعه ورزشی و دارششدر معاون توسعه منابع مالی و سرمایه انسانی و حراست اداره کل با حضور در مجموعه تختی همدان ،از نزدیک از سالنها و اماکن ورزشی این مجموعه بازدید نمود. 
در این مجموعه ورزشکاران در رشته های بسکتبال، وزنه برداری ، جودو و ورزش های رزمی فعالیت می کنند و هنگام بازدید مدیر کل و همراهان ورزشکاران این چهار رشته مشغول به تمرین بودند. 
منعم ضمن حضور در جمع این ورزشکاران و گفتگو با تعدادی از ورزشکاران حاضر در سالن،ضمن تاکید بر رعایت نظم و انضباط و نظافت، بر رفع مشکل سیستم روشنایی ،گرمایشی و رختکن آن تاکید نمود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان در این بازدید گفت: هدف کلی از بازدید و نظارت از باشگاه‌های ورزشی رعایت آیتم‌های مد نظر باشگاه‌داری در سطح شهر همدان و ارائه خدمات مناسب به علاقه‌مندان به ورزش است.
وی گفت: مجموعه فرهنگی ، ورزشی تختی همدان قدمتی چندین ساله در ورزش همدان دارد و ورزشکاران بی شماری را به ورزش کشور معرفی کرده است و باید بیش از این به این مجموعه ورزشی توجه شود.
منعم تصریح کرد : باشگاههای ورزشی بازوان پرتوان اجرایی ورزش استان خصوصا در توسعه ورزش قهرمانی هستند و در رابطه مستقیم با سلامت جسمی مردم و همانگونه که حامی باشگاههای ورزشی هستیم با باشگاههای متخلف با تمام شدت برخورد خواهد شد.
وی ادامه داد: کمیته نظارت بر سلامت اماکن ورزشی در اداره کل تشکیل شده است تا بازرسی از باشگاهها با دقت و قدرت بیشتر و نظارت همه جانبه انجام یافته و با متخلفان برخورد شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: ما باید استانداردهای باشگاه‎های ورزشی را برای مردم تبیین کنیم و زمانی که مردم استانداردها را بشناسند خودشان بهترین باشگاه را انتخاب می‎کنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار