همراه اول
12. دى 1394 - 11:04   |   کد مطلب: 26091
روند ساخت تنها کورت تخصصی اسکواش همدان ادامه دارد
رئیس هیئت اسکواش استان همدان گفت: برودت و یخبندان همدان مانع ساخت سالن اسکواش نمی‌شود و روند ساخت این پروژه به‌سرعت ادامه دارد.

به گزارش همدان ورزش؛  فاطمه سادات شبیری با اشاره به ساخت سالن تخصصی اسکواش در همدان اظهار داشت: این کورت با مشارکت بخش خصوصی و همکاری و حمایت شهرداری همدان در مجموعه ورزشی شهدای شهرداری در حال احداث است. 
وی افزود: برودت و یخبندان همدان مانع پیشرفت عملیات ساخت سالن اسکواش نمی‌شود. 
رئیس هیئت اسکواش استان همدان با اشاره به روند ساخت این پروژه گفت: این پروژه در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان و توسط بخش خصوصی با حدود یک میلیارد ریال سرمایه‌گذاری تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت داشته و با سرعت در حال اجراست. 
شبیری عنوان کرد: هرچند سرمای هوا بر سختی کار افزوده اما روند ساخت با کمک و پشتیبانی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان تاکنون متوقف نشده است. 
وی با اشاره به اینکه پیش‌ازاین ورزشکاران رشته اسکواش از دیواره مینی اسکواش برای تمرین استفاده می‌کردند، بیان کرد: نبود کورت استاندارد اسکواش در همدان مانع پیشرفت ورزشکاران استان نشده و باهمت و تلاش مربیان اسکواش، هیئت استان در دو سال اخیر با حداقل امکانات در مسابقات متعدد کشوری کسب مقام کرده و در رده‌ ای بالاتر از استان‌هایی که قدمت و امکانات لازم در این رشته رادارند ایستاده است. 
رئیس هیئت اسکواش استان همدان عنوان کرد: ساخت این سالن خدمتی ماندگار به علاقه‌مندان به این رشته است و بسیاری از مشکلات و محدودیت‌های پیش روی تیم اسکواش استان حل خواهد شد. 
شبیری بابیان اینکه رشته اسکواش به دلیل ویژگی‌های اختصاصی و منحصربه‌فرد در بیشتر کشورها در حال پیشرفت است، گفت: این رشته از ارزان‌ترین رشته‌های ورزشی بوده و نیازمند زیرساخت گران‌قیمتی نیست. 
وی عنوان کرد: بخش دولتی و خصوصی در کشورهای پیشرفته به توسعه اماکن اسکواش گرایش پیداکرده‌اند. 
رئیس هیئت اسکواش استان همدان بابیان اینکه با تکمیل این پروژه به‌طورقطع سرعت پیشرفت ورزش اسکواش در همدان چندین برابر خواهد شد، گفت: این سالن در زمینی به مساحت ۹۵ مترمربع در ضلع شرقی مجموعه ورزشی شهدای شهرداری همدان واقع‌شده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار