همراه اول
13. دى 1394 - 11:57   |   کد مطلب: 26098
تلاش شبانه روزی مدیرعامل باشگاه پاس نتیجه داد و این تیم برخلاف ابتدای فصل، هم اکنون در ساحل آرامش نشست.

دی اسپورت :  حسن عزیزی دوری خانواده اش را تحمل کرد و با ساماندهی امور باشگاه آشفته پاس، شرایط را برای موفقیت این تیم در نیم فصل دوم هموار ساخت.

 

عزیزی از زمره مدیران خوشنام ورزش همدان است و با برخورداری از دوستان پرشمار در راس امور اجرایی کشور بویژه ورزش توانسته مشاوران قدرتمند را در کنارش برای اداره بهتر تیم پاس داشته باشد.

 

وی با کوله باری از تجربه توانست پاس را از حالت آشفتگی و بی برنامگی خارج کند و شیوه ای نوین را برای اداره تیم پاس در پیش بگیرد.

 

عزیزی کلمات شعارگونه مدیرعاملان گذشته پاس مبنی بر بومی گرایی را به واقعیت تبدیل کرد و با اعتقاد به بومی های توانمند، پاس را در مسیری که مطالبه گذشته هواداران این تیم بود، تحقق ساخت.

 

مدیرعامل پاس در نخستین اقدام جدی خود در تعطیلات نیم فصل با انتخاب اکبر محمدی از مربیان جوان و کارنامه دار فوتبال کشورمان که اصالتی ملایری دارد، پیام رسان خبری خوش برای مجموعه فوتبال استان همدان بود مبنی بر اینکه شخصیت های خلاق، هوشمند و بنام فوتبال همدان در کشور کم نیستند و باید از پتانسیل و ظرفیت مدیریتی و فنی آنها به نحو احسن در پیشرفت فوتبال استان کمک گرفت.

 

عزیزی نظام تصمیم گیری اصولی را در سیستم اداری و باشگاه داری پاس اجرایی کرد. وی بیش از گذشته هیات مدیره را به امور مدیریتی پاس نزدیک کرد تا حس اعتماد در دل مسوولان موج بزند.

 

ارتباط نزدیک و صمیمانه وی با استاندار همدان به حدی است که تماس های تلفنی آنها صرفا به ساعت کاری و روزانه منتهی نمی شود و چه بسا پاسی از شب در خصوص ساز و کار تیم پاس تبادل نظر می کنند.

 

یکی از خصوصیات ارزنده مدیرعامل پاس مشورت با بزرگان فوتبال ایران و مدیران موفق کشور است. اساتید دانشگاهی همواره در زمره مشاوران مورد پسند عزیزی در راستای مشورت در امور اجرایی پاس قرار دارند.

 

با همین ویژگی های منحصر به فرد، مدیران استان در کادر هیات مدیره پاس همواره از وی به نیکی یاد کرده و هیچ گاه مدیرعامل باشگاه پاس را پشت خط نمی گذارند چرا که به وی ایمان دارند و اعتقاد آنها نیم فصلی موفق برای پاس است.

 

نیم فصلی که از بازی مقابل داماش آغاز می شود و با بازی خانگی برابر مس کرمان به اتمام می رسد.

 

 

دیدگاه‌ها

خداکنه همینطور که ناصرنژاد نوشته باشه، کجا آخه عزیزی تیم راازبحران نجات داد وتاحالا کجا بوده که بااستاندار دوستی دیرینه دارد وهروفت بخواهد بااودرتماس هست استاندار مگر بیکاراست اونم دراین برهه انتخابات

دیدگاه شما

آخرین اخبار