همراه اول
14. دى 1394 - 8:38   |   کد مطلب: 26100
یکی از بانوان والیبالیست همدان با اشاره به اقدامات موثر و به حق شهید آیت الله نمر، گفت: ندای حق طلبی آیت الله نمر گوش آل سعود را کر کرده است.

یلدا ترابی، در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش، اعدام شیخ نمر راعمل غیر انسانی توصیف و اظهارداشت: اعدام آیت الله نمر نه تنها قلب دنیای اسلام را بدرد آورد بلکه باعث شد برخی از غیر مسلمانان نیز از این اقدام خشمگین شوند.

وی اضافه کرد: این اقدام ددمشنانه در کشوری به وقوع پیوست که خود را خادم حرمین شرفین می دانند اما از سوی دیگر به جان مسلمانان تعرض می کنند.

این بانوی والیبالیست همدانی با بیان اینکه دلیل به شهادت رساندن شیخ نمر چه موضوع محکمه پسندی دارد، عنوان کرد: شخصی که ندای وحدت و بیداری اسلامی را سر می دهد باید توسط افرادی به شهادت برسد که گوش شنیدن این گونه مطالب به حق را ندارند.

ترابی افزود: جامعه دانشگاهایان همدان ضمن محکوم کردن این اقدام ددمنشانه و وحشیانه آل سعود آمادگی خود را به منظور مقابله جدی با این رژیم منحوس اعلام می دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش، گفت: انسان به عنوان خلیفه الله بنیان خداوندی است و ریخن خون پاک یک انسان بی گناه و آن هم به ناحق در تمامی ادیان به شدت محکوم شده است.

این بانوی والیبالیست همدانی اظهارکرد: قطعا تمامی افرادی که در ایجاد این فتنه و به شهادت رساندن عالم شیعه، آیت الله نمر نقش داشتند نه تنها مورد لعن مسلمانان بلکه مورد نفرین سایر جامعه جهانی نیز قرار دارند.

ترابی ابراز کرد: آل سعود زمینه نا امنی منطقه بوده و قطعا سقوط رژیم نجست آل سعود در آینده ای نزدیک به دست شیعیان فرا خواهد رسید.

وی در پایان با تاکید بر مقابله جدی با آل سعود در تمامی زمینه ها، خاطرنشان کرد: جامعه ورزشکاران همدان نیز همانند سایر اقشار ایران اسلامی از هیچ کوششی به منظور سرنگونی آل سعود دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار