همراه اول
14. دى 1394 - 8:46   |   کد مطلب: 26101
یکی از نویسندگان برتر حوزه علمیه قم گفت: بدون شک می توان گفت که رژیم سعودی به منظور خوش خدمتی به استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی دست به چنین جنایت هولناکی زده است.

حجت الاسلام مهدی انصاری در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش، اظهارداشت:  اعدام آیت الله نمر توسط رژیم منحوس آل سعود نشان داد که در کشور عربستان موضوعی به نام آزادی و احترام به علما و دانشمندان وجود ندارد و در اصل دیکتاتوری کامل در این کشور حکم فرما می باشد.

وی با بیان اینکه این اقدام عربستان با هیچ منطقی سازگار نیست، اضافه کرد: آیت الله شهید نمر عالمی بود که برای دفاع از حقوق ملت و آزادی حق در سرزمین عربستان تلاش، جهاد و خدمت بسیاری کرد اما به اتهامی که هیچ گاه مشخص نشد، به شهادت رسید.

این نویسنده برتر حوزه علمیه قم تصریح کرد: بدون شک می توان گفت که رژیم سعودی به منظور خوش خدمتی به استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی  دست به چنین جنایت هولناکی زده است.

حجت الاسلام انصاری با اشاره به جنایت های متعدد آل سعود در کشور های منطقه، عنوان کرد: این جنایت و جنایت های دیگری که توسط این رژیم منحوس در دنیای اسلامی به وقوع می پیوندد، صفحات تاریخ ننگ آنها را سیاه تر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه به جای اینکه رژیم آل سعود که خود را خادم حرمین شریفین می داند، عامل وحدت در دنیای اسلامی باشد به عامل تفرقه و کشتار در منطقه تبدیل شده است، ادامه داد: اعدام آیت الله نمر باعث خواهد شد که تمام آزادی خواهان جهان اسلامی این اقدام را محکوم کنند و علیه رژیم آل سعود واکنش جدی نشان دهند.

این نویسنده برتر حوزه علمیه قم افزود: تمام نهادهای بین المللی و تشکل های مردم نهاد در سراسر دنیا باید نسبت به اعدام آیت الله نمر نمر واکنش جدی نشان دهند، اما متاسفانه این نهادهای غربی در این زمان ها سکوت اختیار می کنند.

حجت الاسلام انصاری گفت:  آل سعود خائن باید منتظر قیام های شدید و گسترده مردم در عربستان باشد و قطعا آن زمان موقعی است که با یاری خداوند کار این رژیم منحوس تمام شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه مسلمانان به ویژه ملت ایران گوش به فرمان حضرت امام خامنه ای(حفظ الله) هستند تا رژیم منحوس سعودی را برای همیشه به زباله دان تاریخ بفرستند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار