همراه اول
14. دى 1394 - 8:50   |   کد مطلب: 26102
خوی حیوانی آل سعود باعث ار بین رفتن این رژیم منحوس می شود
یکی از بانوان تنیس باز همدانی با اشاره به جنایات گسترده آل سعود در منطقه، گفت: خوی حیوانی آل سعود باعث ار بین رفتن این رژیم منحوس می شود.

مریم جعفری؛ در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری همدان ورزش، با ابراز تاسف از شهادت آیت الله نمر به دست مزدوران آل سعود، اظهارداشت: پیامدهای به شهادت رساندن این عالم بزرگ شیعی قطعا برای آل سعود بسیار سخت و گران خواهد بود.

وی با بیان اینکه رژیم منحوس آل سعود از همان روز اول شکل گیری به جنایت و خون ریزی در دنیا شناخته شده است، اضافه کرد: بزرگترین جنایتی که برای همیشه تاریخ از سوی این رژیم به عنوان لکه ننگ باقی خواهد ماند قطعا حمله به یمن و اعدام آیت الله نمر به عنوان یکی از بزرگترین آزادی خواهان جهان خواهد بود.

این بانوان تنیس باز همدانی عنوان کرد: از لحظه ی مخابره خبر شهادت آیت الله نمر در رسانه های جمعی موج خشم و نفرت همه ایران اسلامی را فراگرفته است، تاجایی که دیگر مردم خواهان حضور حتی یک مقام عربستانی در ایران نیستند.

جعفری با اشاره به اقدام مناسب و بجای مردم روشنفکر تهران و مشهد در به آتش کشیدن سفارت عربستان، گفت: این عمل خود نشان از نفرت مردم از این رژیم خائن دارد که مسئولین باید با مردم همنوا شده و سفیر عربستان را از ایران اخراج کنند.

وی افزود: اخراج سفیر و سایر عربستانی ها از کشور کوچک ترین اعتراضی است که می تواند از سوی دولت به انجام برسد.

این بانوان تنیس باز همدانی با اعلام اینکه جامعه ورزشی همدان آمادگی دارند در هر زمان و مکان پاسخ کوبنده ای را به این رژیم بدهند، عنوان کرد: همه ملت ایران تنها منتظر امر رهبری به منظور از بین بردن آل سعود در کمترین زمان ممکن هستند.

جعفری همچنین تصریح کرد: فروپاشی رژیم خائن آل سعود که جیره خوار استکبار و صهیونیسم جهانی است، با یاری خداوند در آینده ای نه چندان دور رقم خواهد خورد و همگان پیروزی اسلام بر کفر را به چشم خود خواهند دید.

وی در پایان با بیان اینکه همه ملت های آزاده باید به این اقدام پاسخی قاطع بدهند، خاطرنشان کرد: حضور گسترده بانوان همدانی در تجمع اعتراضی که به منظور محکوم کردن این مهم انجام شد، نشان از بصیرت و ولایت مداری بالای این قشر فهیم جامعه داشت.

انتهای پیام/ 

دیدگاه شما

آخرین اخبار