همراه اول
14. دى 1394 - 11:17   |   کد مطلب: 26104
استاندار همدان: تمهیدات لازم برای حمایت از پاس فراهم است
استاندار همدان گفت: تمهیدات لازم برای حمایت از باشگاه پاس فراهم است و پاس هیچ مشکلی نخواهد داشت.

به گزارش همدان ورزش و به نقل از ایرنا، محمدناصر نیکبخت شامگاه یکشنبه در جلسه هیات مدیره باشگاه پاس همدان اظهار کرد: بهترین امکانات را برای باشگاه پاس همدان فراهم کرده ایم و انتظار داریم تیم از شرایط فعلی خارج شود.

وی اضافه کرد: در پرداختی مالی به اعضای تیم تاکنون حتی بهتر از برخی تیم های لیگ برتری عمل کرده ایم و از لحاظ تجهیزات نیز در حد تیم های حرفه ای بسترها را مهیا ساخته ایم.

نیکبخت بیان کرد: خوشبختانه پاس از شرایط بحرانی انتهای جدول خارج شده اما از کادر فنی این انتظار را داریم که در نیم فصل دوم با کسب نتایج مطلوب، رضایتمند ظاهر شوند.

وی با قدردانی از سرمربیان سابق تیم پاس در فصل جاری گفت: مربیان قبلی نیز در حد توان خود تلاش داشته اند و از زحمات آنان قدردانی می کنم.

استاندار همدان با قدردانی ویژه از مجتمع فولاد ویان در حمایت همه جانبه از تیم گفت: فولاد ویان حمایت بسیار خوبی از تیم داشته است و قدردان اعضای هیات مدیره و مدیرعامل این مجتمع هستیم.

نیکبخت یادآور شد: دغدغه ای به لحاظ حمایتی نداریم اما توقع داریم پاس در نیم فصل دوم بتواند به شرایط بهتری در جدول رده بندی دست یابد.

استاندار همدان با تاکید بر جذب بازیکنان با کیفیت گفت: انتظار دارم کادر فنی بازیکنان با کیفیت و موثر را جذب کنند تا نیم فصل دوم به لحاظ فنی دغدغه ای وجود نداشته باشد.

وی افزود: برای پاس در حد توان استان حمایت لازم را داشته و داریم و امیدواریم نیم فصل دوم شاهد نتایج بهتری باشیم.

وی با اطلاع از نیازهای فنی تیم در خطوط مختلف، اکبر محمدی را مربی توانمندی دانست و گفت: به تصمیم اعضای هیات مدیره در انتخاب اکبر محمدی احترام می گذارم و برای وی در نیم فصل دوم آرزوی موفقیت دارم.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان نیز در این نشست گفت: شبانه روز در خدمت تیم پاس هستیم و از هیات مدیره دعوت می کنم سرزده در باشگاه حضور یابند و در جریان وضعیت تیم باشند.

حسن عزیزی اظهار کرد: پاس تیم بزرگی است و حقش انتهای جدول نیست و تشکر ویژه از استاندار همدان و معاونان استاندار داریم و این حمایت را در هیچ کجا ندیده ام.

وی اضافه کرد: در نیم فصل اول تمام تلاش مجموعه تیم صعود به رده های بالاتر و جدا شدن از قعر جدول بود و در نهایت توانستیم تا رده هفدهم ارتقا یابیم.

عزیزی افزود: برای نیم فصل دوم برنامه ریزی لازم را با مشورت سایر اعضای هیات مدیره و صلاحدید کادر فنی انجام داده ایم.

وی بیان کرد: تاکید ما جذب بازیکنان موثر و آماده است تا بتوانیم در نیم فصل دوم بهترین جایگاه را کسب کنیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از 25 میلیارد ریال از قراردادهای فصل جاری کاهش یافته است، گفت: یکی از مهمترین ویژگی های مدیریت من صرفه جویی در هزینه ها است و با مدیریت هزینه توانستیم با تعدادی از اعضای کادر فنی و بازیکنان تسویه کنیم تا پاس بتواند به لحاظ هزینه ها صرفه جویی قابل توجهی داشته باشد.

وی از زحمات رضا طلایی منش و داوود مهابادی سرمربیان سابق پاس نیز تشکر کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز در این نشست گفت: دستگاه ورزش رویکرد حمایتی از تیم پاس دارد.

رسول منعم افزود: حمایت از ورزش قهرمانی از سیاست های اصلی اداره ورزش و جوانان است و بر این اساس تیم پاس نیز مورد حمایت جدی ما قرار دارد.

وی در ادامه با قدردانی از حمایت های استاندار همدان از تیم پاس گفت: انتظارم داریم نشست های هیات مدیره به صورت منظم برگزار شود تا بتوانیم ضمن همفکری لازم در راستای رفع نیازها اقدام کنیم.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار