همراه اول
16. دى 1394 - 10:18   |   کد مطلب: 26115
رئیس هیئت اسکیت استان همدان :
ملایر پایلوت اسکیت سرعت
ملایر پایلوت اسکیت سرعت
رئیس هیئت اسکیت استان همدان در حاشیه بازدید از شهرستان ملایر گفت : شهرستان ملایر با پتانسیل های خوبی که دارد می تواند پایلوت اسکیت سرعت استان شود.

به گزارش همدان ورزش؛ مهدی مجیدی رئیس هیئت اسکیت استان همدان در حاشیه بازدید خود از این شهرستان و بررسی پتانسیل ها و موقعیت های مطلوب در جلسه هیئت شهرستان ملایر که با حضور شهردار ملایر و رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر و تنی چند از اعضا ی شورای این شهرستان برگزار شد اعلام کرد:شهرستان ملایر در رشته سرعت ورزش اسکیت در استان صاحب کرسی و جایگاه نخست می باشد و قهرمانان ملی در این رشته پرورش داده است و ملایر به عنوان دومین شهر استان و ویژه بودن این شهرستان از اهمیت بالایی برخوردار است .
وی به فعال شدن شه رشته دیگر از اسکیت در مرکز استان خبر داد و افزود :فعال شدن کمیته فری استایل ،اگرسیو و اسکیت هاکی پتانسیل جدیدی است که هیئت می تواند با تنوع بخشی به این ورزش حداکثری علاقمندان به اسکیت گام بردارد .در این جلسه رضایی رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر نداشتن پیست اسکیت استاندارد را یکی از مشکلات اساسی شهرستان ملایر عنوان کرد که در خاتمه با نظر مساعد دکتر رضایی شهردار ملایر و اعضای شورای شهر ملایر مقرر شد نسبت به آسفالت قطعه زمینی که برای پیست اسکیت سرعت آماده شده همکاری شود تا در سال 95 شاهد برگزاری مسابقات کشوری اسکیت سرعت در این شهر با شیم .
دکتر زنگنه رئیس شورای شهرستان ملایر نیز از توان و استعداد جوانان ملایری در ورزش اسکیت به عنوان یکی از مهم ترین زمینه های توسعه شهرستان نام برد و عنوان کرد:جوانان ملایری نه تنها در سطح کشور بلکه در سطح بین المللی نیز می توانند نقش آفرین باشند.
خانم غفاری از اعضای شورای شهر از تلاش ها ی خانم اسدی رئیس هیئت اسکیت شهرستان تقدیر و تشکر نمود و از مجموعه متولیان امور خواست همکاری لازم را در رشد و اعتلای این ورزش داشته باشد.
در خاتمه هیئت اسکیت استان با اهدا لوح تقدیر از زحمات خادمین در ورزش شهرستان تشکر و قدردانی نمود و مقرر شد حداکثر تا پایان سال جاری نسبت به راه اندازی پیست اسکیت سرعت شهرستان اقدام شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار