همراه اول
16. دى 1394 - 10:23   |   کد مطلب: 26116
مدیر کل ورزش و جوانان استان در مجمع عمومی هیئت ورزشهای رزمی
شهید مدافع حرم مجید صانعی افتخار ورزش رزمی همدان است
شهید مدافع حرم مجید صانعی افتخار ورزش رزمی همدان است
مجمع عمومی هیئت ورزشهای رزمی استان با حضور منعم مدیر کل ورزش و جوانان و رشیدی دبیر فدراسیون ورزش های رزمی برگزار شد.

به گزارش همدان ورزش؛ مجمع عمومی هیئت ورزشهای رزمی  با حضور منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان و دکتر رشیدی رئیس فدراسیون ورزش های رزمی، مربیان ، داوران و اعضا مجمع در سالن کنفرانس برگزار شد.در ابتدای جلسه منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان ضمن تقدیر و تشکر از هیئت رزمی استان به پاس زحمات آن ها گفت :هیئت رزمی استان در سال های متمادی نقش آفرینی زیادی در عرصه فرهنگی و ورزشی از خود به جا گذاشته است .که نمود بارز آن شهید صانعی است که با شهادت ایشان افتخاری دیگر نصیب هیئت رزمی استان شد . 
رسول منعم با بیان اینکه ورزش های رزمی در همدان با رشد چشمگیری همراه است افزود: این پویایی و تحول در ورزش رزمی توانسته در عرصه ملی و فراملی صاحب افتخار شود و شاهد بودیم چندی پیش در مسابقات جهانی رزمی کاران استان مقام قهرمانی و نایب قهرمانی جهان را کسب کردند.
در ادامه دکتر علی رشیدی دبیر فدراسیون رزمی ضمن تشکر از عملکرد خوب استان گفت : بسيار خرسندم كه امروز در خدمت شما خادمین ورزش رزمی هستم ،ورزش رزمی کشور با بيش از ١٠4 سبك و ٨ انجمن در حال فعالیت است که اين گنجينه بزرگ از نيروي انساني جوان و شاداب به معني داشتن بزرگترين سرمايه در مسير توسعه ورزش همگاني است.
وی گفت : توسعه همگاني ورزش هيچ منافاتي با توسعه ورزش قهرماني و حرفه اي ندارد و در واقع ورزش همگاني بستر توليد و زايش حوزه قهرمانيست. و ميتواند به عنوان پايگاهي براي توليد و كشف استعدادهاي جوان كشور در عرصه هاي مدال آوري و كسب افتخار باشد. قطعاً اين مهم بالفعل نخواهد شد مگر با همت و همدلي در بين تمامي هيات‌هاي استاني اين فدراسيون و ايجاد شبكه خانواده بزرگ ورزش رزمي كشور می باشد.
در پایان گفت اميدوارم با نگاه ويژه مدير كل محترم ورزش و جوانان استان به هيات ورزش‌هاي رزمي به عنوان بزرگترين فرصت در مسير توسعه همگاني و قهرماني ورزش استان شاهد رشد و تعالي روز افزون رشته هاي مختلف تحت پوشش اين هيات در استان شاهد باشيم و بتوانیم امسال از پتانسیل های خود کسب سهمیه المپیک را داشته باشیم .

در ادامه گلی پور رئیس هیات استان همدان از عملکرد و برنامه‌های سال جاری و خلاصه‌ای از گزارش مالی هیئت را بطور جامع و کامل به سمع اعضاء مجمع رساند.
دکتر علی رشیدی دبیر فدراسیون ورزش‌های رزمی در پایان به سوالات مطرح شده حاضرین در خصوص صدور احکام، کارت های عضویت و عملکرد و هماهنگی مسولین سبک‌ها با هیات‌ها پاسخ داد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار