همراه اول
18. دى 1394 - 8:15   |   کد مطلب: 26125
تجلیل از  برترین  های  فوتبال  و ورزش شهرستان  بهار
در مراسمي ازخانواده شهداي ورزشکار وپيشکسوتان وبرترين هاي فوتبال شهرستان بهار تجليل شد.

به گزارش همدان ورزش؛  نماينده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شوراي اسلامي ضمن تقدير از موفقيت هاي جوانان شهرستان در عرصه هاي ورزش گفت:تلاشهاي خوبي در حوزه ورزش شهرستان به ويژه فوتبال صورت گرفته است که نتيجه اين همدلي و تلاش فوتباليست هاي باعث گرديد شهرستان بهار در سطح استاني مطرح شود 
وی افزود: در حوزه فوتبال پايه، خلاء هايي احساس مي شود و مي طلبد جوانان شهرستان ميدان دار بوده و اين خلاء ها را پر نمايند.
محمد علي پور مختار داشتن روحيه پهلواني در ورزشکاران را از مهمترين شاخصه هاي يک ورزشکار عنوان کرد و افزود:کسب افتخارات ورزشي شهرستان در ميادين مختلف بيانگر اين است که استعدادهاي بالقوه و نهفته زيادي در شهرستان وجود دارد و بايستي بستر سازي مناسب صورت گيرد اما مدال آوري و نام آوري بايد توام با تقويت روحيه پهلواني درورزشکاران باشد.
حجت السلام والمسلمين حاتم نيا امام جمعه شهرستان بهار هم با بيان اينکه ورزش تحصيل وتهذيب سه رکن اصلي يک جوان ايراني بايد باشد افزود:جوانان به عنوان آينده داران اين نظام وظيفه مهمي بر دوش دارند که بايد با افزايش دانش و کسب تجربه لازم موجبات پيشرفت خود و جامعه را فراهم نمايند.
وي گفت :اولين خصوصيت يک ورزشکار ايمان و تقواست چرا که معيار ارزشي يک انسان نزد خداوند تقوا است وچه بسا که انسان با ايمان اگر نيرومند و سالم باشد مي تواند منشاء آثار موفقيت بيشتري باشد.
بهمني رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار هم با بيان اينکه تيم ها و باشگاهاي فوتبال شهرستان بهار بيش از 30 درصد ليگ برتر فوتبال استان را تشکيل داده است افزود:در ليگ برتر فوتبال استان 3تيم و در ليگ دسته ي يک 2تيم از شهرستان بهار حضور دارند و همچنين تيم فوتسال نوجونان بهار سال گذشته قهرمان مسابقات فوتسال استان شد که به مسابقات کشوري اعزام شدند.

باشگاه خبرنگاران 

دیدگاه شما

آخرین اخبار