همراه اول
29. اسفند 1394 - 8:56   |   کد مطلب: 26144
شناسایی 326 پیشکسوت ورزشی در استان / برگزاری  مجمع انتخاباتی این انجمن در همدان
مدیر‌عامل انجمن پیشکسوتان ورزش استان همدان از شناسایی 326 پیشکسوت ورزشی در همدان خبر داد و افزود: بیستم اسفندماه سال جاری مجمع انتخاباتی این انجمن در همدان برگزار می شود.

به گزارش همدان ورزش؛ در اقدامي ارزشمند و قابل تقدير، پيشكسوتان ورزش همدان گرد هم آمدند تا با تشكيل انجمن پيشكسوتان اين شهر، دوباره با هم بودن و در كنار هم بودن را تجربه كنند.

مدیر‌عامل انجمن پیشکسوتان ورزش استان همدان در این مراسم در خصوص چگونگی تشکیل انجمن و همچنین اهداف تشکیل آن، تصریح کرد: هدف این است که بتوانیم نسلی را که سال‌ها برای رشد و توسعه و همچنین افتخار‌آفرینی برای ورزش استان و کشور تلاش کرده‌اند، در کنار یکدیگر قرار داده و از تجربیات ارزشمند آنها بهره ببریم.

وی گفت : پیشکسوتان جایگاه ویژه‌ای در ورزش دارند و حضور آنان در عرصه های مختلف ورزشی باعث پیشرفت ورزش خواهد شد و در همین راستا انجمن پیشکسوتان استان را تشکیل دادیم تا با تشکیل این انجمن جایگاه پیشکسوتان نمایان‌تر شود.

وی تصریح کرد: ورزش امروز ما برای تعالی و افتخار‌آفرینی در عرصه‌های مختلف، با وجود نیروهای مستعد و جوان صد در صد نیازمند حمایت و همچنین بهره‌گیری از تجارب ارزشمند کسانی است که امروز پیشکسوتان ورزش نامیده می‌شوند.

نادری فرد اظهار کرد: ورزش همدان امروز به خود می‌بالد که پیشکسوتانی را در خود دارد که سابقه کسب مدال و افتخار از مسابقات جهانی، آسیایی و بین‌المللی را دارا می باشند و افتخار ورزش همدان به شمار می‌روند.

وی تصریح کرد: در مدت هشت ماه فعالیت این انجمن تاکنون موفق شده ایم 326 نفر از پیشکسوتان ورزش همدان را شناسایی کنیم و به زودی کارت شناسایی برای این عزیزان صادر خواهد شد.

وی عنوان کرد: تمام تلاش این انجمن است که بتوانیم با بهره‌گیری از تجارب ارزشمند این عزیزان در راه اعتلای ورزش همدان گامی بلند برداریم، بنابراین توصیه من به هیئت‌های ورزشی و تیم‌ها و باشگاه‌ها این است که از حضور پیشکسوتان در بدنه ورزش به خوبی بهره ببرند.

مدیر‌عامل انجمن پیشکسوتان ورزش استان همدان افزود: مجمع انتخابات کمیته پیشکسوتان ورزش همدان بیستم اسفندماه سال جاری با حضور سایر اعضا تشکیل می شود تا نسبت به معرفی هیات امنا و هیات مدیره این انجمن در استان اقدامات لازم صورت گیرد.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: هیات های ورزشی استان و شهرستان ها فرصت دارند تا زمان برگزاری انتخابات پیشکسوتان خود را به این انجمن معرفی کنند تا شاهد برگزاری مجمعی باشکوه در استان همدان باشیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار