همراه اول
24. دى 1394 - 19:06   |   کد مطلب: 26179
رسول منعم رسانه ها را آینه تمام نمای جامعه و واسطه بین مردم و مسوولان و بازوان توانمند ورزش استان دانست وافزود: بسییاری از موفقیت های ورزش استان مرهون تلاش اصحاب رسانه می باشد

به گزارش همدان ورزش؛  مدیر کل ورزش و جوانان استان در این مراسم اظهار کرد: شما خبرنگاران به واقع وجدان بیدار جامعه و تصویرگران زمانه خویش هستید و سلامت فکری و فرهنگی جامعه بدون شک مرهون تلاش های شبانه روزی شما عزیزان است.

وی افزود: اکنون که در دولت تدبیر و امید و تحت زعامت مقام معظم رهبری، کشور مشغول ترسیم چشم اندازی امیدوارانه و برنامه ریزی برای دوران پسا تحریم است، بیش از هر زمانی نیازمند همراهی جامعه خبری و خبرنگاران و رسانه های ورزشی به عنوان رکن رکین جامعه و واسطه بین مردم و مسوولان هستیم.

رسول منعم تصریح کرد: امیدوارم جامعه خبری استان، با همدلی و هم زبانی، یاور و پشتیبان مردم و مسوولین در ادامه مسیر رو به رشدتوسعه استان همدان باشند.

وی با قدردانی از حضور رسانه های در این مراسم و همچنین نشست خبری تصریح کرد: رسانه ها مهم ترین و تاثیرگذارترین ابزار فرهنگ سازی و کمک به اعتلای جامعه در همه ی زمینه ها هستند که شما عزیزان به عنوان اصحاب رسانه و خبرنگار این بار سنگین و این رسالت خطیر را بر عهده دارید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان رسانه های گروهی را عاملی مؤثر در شکل گیری ارزش های اجتماعی دانست و خاطرنشان کرد ، در بخش ورزش محتوای برنامه ها و مطالب درج شده در رسانه ها می تواند تأثیر بسزایی در پیشرفت ورزش استان داشته که رسانه های گروهی در این راستا می توانند نقش مهمی داشته باشند.

وی تصریح کرد: همواره قدردان زحمات همه ی شما عزیزان بوده و حضور گرم و صمیمی شما تشکر میکنم، امیدوارم با تلاش و کمک رسانه ها شاهد توسعه و پیشرفت روز افزون ورزش استان همدان باشیم.

منعم خاطر نشان کرد: باید ارتباط رسانه و اداره کل ورزش و جوانان دو سویه باشد و اگر مشکلی در ورزش استان وجود دارد خبرنگاران آن را به مسئولان اطلاع رسانی کنند.

در ادامه خبرنگاران ، عکاسان و اصحاب رسانه به بیان دیدگاه های خود در خصوص نحوه شکل گیری و برگزاری شورای ورزش و رسانه پرداختند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار