همراه اول
27. بهمن 1394 - 12:42   |   کد مطلب: 26193
رسول منعم گفت: باید به دنبال راه اندازی کانون بازنشستگان در اداره کل ورزش و جوانان استان باشیم تا امور این عزیزان به راحتی مرتفع گردد.

به گزارش همدان ورزش؛  در راستای تکریم خانواده شهداء و بازنشستگان اداره کل، مدیر کل ورزش و جوانان استان به همراه معاونین و جمعی از پرسنل این اداره با حضور در منازل علی قاسمیان و فرهنگ درویشی با این عزیزان دیدار و گفتگو کرد.

علی قاسمیان از کارکنان بازنشته اداره کل ورزش و جوانان و پدر شهیدان قاسمیان می باشد که سه فرزند خود را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان در دیدار با خانواده شهیدان قاسمیان با اشاره به مقام والای شهیدان خانواده هاي معزز شهداء و مقام شامخ اين عزيزان را ستود و بازماندگان آنان را به عنوان ميراث گرانبها یی دانست كه بايد همواره مورد تكريم قرار بگيرند.

وي ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس،دعاي خير خانواده شهدا را بدرقه راه اين ملت و مملكت دانست و گفت مردم ما هرگز ايثارگري‌هاي شهدا را فراموش نخواهند كرد . 

منعم در ادامه موفقيت هاي امروز كشور را مرهون جانفشاني ها و ايثارگري هاي شهدا دانست كه هم اكنون نیز فرزندان آنها همچون پدران خود افتخار آفرينان اين سرزمين هستند. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه با حضور در منزل فرهنگ درویشی به جایگاه بازنشتگان اشاره و افزود : باید به دنبال راه اندازی کانون بازنشستگان در اداره کل ورزش و جوانان استان باشیم تا امور این عزیزان به راحتی مرتفع گردد.

وی افزود: اساس‌نامه این کانون با طی مراحل مختلف با نظر کارشناسان استان در حال برررسی می باشد و امیدواریم به زودی این کانون ثبت گردد.

منعم با بیان اینکه بازنشستگان باید از جایگاه والا و ارزشمندی بین مدیران دستگاه‌های اجرایی برخوردار باشند، گفت: بازنشستگان بزرگ‌ترین سرمایه‌ انسانی هر مجموعه‌ای به شمار می‎روند.

وی با بیان اینکه بازنشستگان بعد از 30 سال خدمت صادقانه نباید منزوی و خانه‌نشین شوند، ادامه داد: بازنشستگان می‌توانند خواسته‌های خود را از طریق این کانون مطرح کنند تا به بهترین شکل ممکن توسط نمایندگان آنها پیگیری شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به اینکه بازنشستگان همچنان از اعضای فعال مجموعه ورزش محسوب می‌شوند، خاطرنشان کرد: با هماهنگی انجام شده مزایای جانبی که به کارکنان شاغل در اداره کل ورزش و جوانان داده می‌شود، به بازنشستگان هم تعلق می‌گیرد.

وی با بیان اینکه از وجود بازنشستگان باید به عنوان اتاق فکر هیات ها استفاده کرد، تصریح کرد: تجارب بازنشستگان از سطح کارگری گرفته تا کارشناسی و کارشناسی ارشد، باید در جای خود مورد استفاده قرار گیرد.

منعم افزود: به دنبال این هستیم تا خانواده‌های بازنشستگان به صورت عادلانه از امکانات رفاهی و کلاس‌های آموزشی در هیات ها و اماکن ورزشی استفاده کنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار