همراه اول
30. بهمن 1394 - 14:12   |   کد مطلب: 26219
محمدابراهیم الهی‌تبار گفت: در سال گذشته اداره ورزش و جوانان استان در کنار سپاه پاسداران از دستگاههای برتر در اجرای عملیات بزرگ فرهنگی راهیان نور بوده اند.

به گزارش همدان ورزش؛ معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان عصر امروز در ستاد عالی پشتیبانی راهیان نور استان همدان با بیان اینکه راهیان نور به هویت انقلابی، دینی و ملی ما بازمی‌گردد، اظهار کرد: در حوزه‌ ایثار و شهادت راهیان نور از اثرگذارترین اقداماتی است که صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه باید برگزاری یادواره‌های شهدا را مردم واگذار کرد، افزود: راهیان نور باید به خوبی سازماندهی و اجرا شود زیرا در انتقال فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل حاضر و آینده بسیار تأثیرگذار است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه استان همدان فعالیت‌های شاخصی در حوزه فرهنگی داشته است، تصریح کرد:‌ وزارت کشور، سپاه پاسداران و وزارت ورزش و جوانان همگی تأکید دارند که فعالیت‌های فرهنگی برجسته‌ای در استان همدان انجام شده که در نتیجه به شکل‌گیری نشاط اجتماعی منجر شده است.

وی افزود: در سال گذشته اداره ورزش و جوانان استان در کنار سپاه پاسداران از دستگاههای برتر در اجرای عملیات بزرگ فرهنگی راهیان نور بوده اند.

وی با بیان اینکه برگزاری مطلوب اردوهای راهیان نور یکی از برنامه‌های فرهنگی موثر است، ادامه داد: هر فردی که از این اردو بازمی‌گردد احساس شعف کرده و به گذشته خود افتخار می‌کند.

الهی‌تبار با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های استان به برگزاری اردوهای راهیان نور کمک خواهند کرد، خاطرنشان کرد: هرچند با وجود تنگناهای مالی این مسئله ممکن است سخت به نظر بیاید، اما در سختی‌ها باید بتوانیم کار زیبا انجام دهیم.

وی در ادامه پیروزی سیاسی جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌الملل را تبریک گفت و افزود: برجام در سایه حمایت‌ها و هدایت‌های مقام معظم رهبری حاصل شد.

معاون استاندار همدان با اشاره به اینکه جریانات تکفیری تمام نقاط دنیا را آسیب‌پذیر کردند، تصریح کرد: تنها کشوری که شاهد هستیم از امنیت مطلوبی برخوردار است جمهوری اسلامی ایران است چراکه نگاه امنیتی ما بر مردم استوار شده است.

وی با تأکید بر اینکه حضور مردم به معنای امنیت پایدار است، ادامه داد: در سایه امنیت پایدار آرامش اقتصادی، ایجاد می‌شود که همین مسئله باعث شد با وجود تحریم‌ها نظم مالی برهم نخورد و تورم کنترل و رشد مثبت اقتصادی به وجود آید.

الهی‌تبار خاطرنشان کرد: این موارد باعث شد تا دنیا وادار شود در مقابل ایران سر تسلیم فرود آورد و تیم مذاکره‎کننده مجاهدانه با کشورهای بزرگ مقابله کنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار