همراه اول
7. بهمن 1394 - 9:04   |   کد مطلب: 26278
به مناسبت گرامی داشت یاد شهید ورزشکار، مجتبی کرمی منتشر می شود؛
سلسله خاطرات شهید کرمی از زبان برادر(3)/ قراری با بی بی سه ساله
به مناسبت گرامی داشت یاد شهید ورزشکار، مجتبی کرمی، سلسله خاطرات این شهید و سایر شهدای مدافع حرم در ویژه نامه ای منتشر خواهد شد که بخش سوم و پایانی آن را در ادامه می خوانید.

ادامه گفتگوی خبرنگار همدان ورزش با جناب آقای یونس کرمی برادر شهید کرمی را در ادامه می خوانید.

بردار این شهید گرانقدر از زبان همرزمان وی می گوید: مجتبی در سوریه آنقدر رشادت از خود نشان داد که گویی نیروهای تکفیری برایش به حساب نمی آیند و از آنها هیچ هراسی به دل ندارد.

مجتبی به گونه ای مبارزه می کرد که گویی سال های سال است در میدان نبرد بوده و خستگی برایش بی معنا شده است تا جایی که تحسین همگان را برانگیخته بود.

اما در یکی از شب ها که قرار بود عملیاتی به علیه کفار انجام شود قرار بر این شد تا به رسم دوران هشت سال مردانگی و غیرت که باعث جنگی سخت از سوی صدام بر ایران شد، مراسم حنا بندان برگزار شود.

شب عجیبی بود و هرکس در حال و هوای خودش مطلبی را زمزمه می کرد، گویی که تمام منطقه در خوابی عمیق فرورفته است تا این بچه ها با خدای خود عشق بازی کنند.

زمان حناگذاردن بر دست ها فرارسید و قرار بر این شد که هرکس در کف دست خود نام مبارک حضرت زینب(س) را درج کند.

اما مجتبی رفتاری بر خلاف همه بچه ها انجام داد و نام حضرت رقیه(س) را بر کف دست خود نوشت؛ اقدامی که باعث تعجب همه همرزمان شد.

یکی از بچه ها سوال کرد مجتبی قرار ما چیز دیگری بود، چرا آن را انجام ندادی؟ مجتبی با بغضی سرشار از خوشحالی آرام گفت این قراری بین من و بی بی رقیه(س) است.

روز موعود فرا می رسد و مجتبی بازهم با رشادت های خود چندین تکفیری را به درک می رساند و ناگهان صدایی عجیب تمام منطقه را در سکوت فرو می برد...

مجتبی کرمی شهید شد...

آری او در سوم محرم به درجه رفیع شهادت نائل گشت تا بتواند برگ زرین دیگری را برای این مرزو بوم به ثبت برساند.

شهید مجتبی کرمی که از متخصصین چتربازی و غواصی تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان بود سرانجام در هفتم محرم با همرزم شهیدش مجید صانعی در کنار سایر شهدای همدان آرام گرفتند.

قسمتی کوتاه از وصیت نامه شهید مجنبی کرمی خطاب به دختر سه ساله اش ریحانه: این شهید بزرگوار در وصیت نامه خود سفارش می کند که به ریحانه ام بگویید خیلی دوستش دارم و داشته ام اما ریحانه جان دفاع از حرم رقیه ابا عبدالله الحسین (ع) برای من واجب تر است .

اما جا دارد از اقدام به هنگام و مناسب خانواده این شهید گرانقدر در ارسال نامه به حضرت امام خامنه ای(حفظ الله) تقدیر نماییم؛ چرا که این اقدام آن هم در فردای شهادت این شهید عزیز نه تنها باعث شد تا دشمنان بدانند که راه شهدا همچنان اداه دارد؛ بلکه طبق اظهار فرمانده شهید کرمی در سوریه با اعلام خبر ارسال این نامه از سوی خانواده شهید برای رهبری رزمندگان در جبهه سوریه روحیه ای دوچندان گرفتند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار