همراه اول
7. بهمن 1394 - 11:46   |   کد مطلب: 26284
اولین شکست خانگی تیم پاس ثبت شد/این خانه از پای‌بست ویران است
پاس همدان باز هم باخت تا نشان دهد که این تیم از پای بست ویران است و تعویض سرمربی نیز حلال مشکلات این تیم نیست

به گزارش همدان ورزش به نقل از خبرگزاری فارس ، نبرد پاس و ایرانجوان را بوشهری با نتیجه یک بر صفر به سود خود خاتمه دادند و تنها گل این مسابقه ر ا امین مشایخ در دقیقه 18 وارد دروازه میزبان خود کرد تا این تیم ضمن ثبت اولین باخت خانگی تیم پاس، شرایط تیم همدانی را هم بدتر کند.

نمای کلی بازی

اخطار: رامین دهقانی دقیقه 75 و سلمان بحرانی دقیقه 39 برای ایرانجوان

تماشاگر: هزار نفر

داوران: شاهو اصلانی، کمک‌ها: محمد عطایی و کاوه بهمنی

اسامی تیم پاس همدان

محمدرضا خزایی، نادر هوشیار، نیما پروتویی (63 مختار جمعه‌زاده)، میلاد صادقیان(79 محمد مولایی) محسن ورزکار، امین پورعلی، حسین کاظمی، احمد جمشیدیان، داود شاهواروقی (72 مجید غلام‌نژاد)، نوید خوش هوا و آرمان رمضانی به سرمربیگری اکبر محمدی

اسامی تیم ایرانجوان بوشهر

جام یاسرالهی، مهدی شکوهی، حسین یازیاری، اوی کردجهان، رامین دهقانی(83 احمد کیا)، سلمان بحرانی، رضا احمدشاهی (74 حسین حجازی‌پور)، امین مشایخ، مصطفی احمدی(65عباس چاپی)، سجاد فیض‌الهی و مهدی طاهری به سرمربیگری سعید مفتخر

در روزی که همه امید داشتند تا پاس با ادامه روند بازی‌ها خوب خودش، کار را بر تیم ایرانجوان تنگ کند و یک برد خانگی کسب کند، اما برخلاف انتظارات عمل کرد و این تیم تعداد باخت‌هایش را دو رقمی کرد.

در این بازی شاگردان اکبر محمدی نتوانستند بازی خوب خودشان برابر داماش و فجر را ادامه دهند و با ارائه یک بازی سرد و آرام دور از انتظار ظاهر شدند.

پاس در این بازی موقعیت‌های خوبی داشت، اما هرکدام از آنها توسط مهاجمانش به هدر می‎رفت و درست در جایی که هافبک‌ها برای گلزنی آماده بودند بازهم این مهاجمان و بازی ضعیف آرمان رمضانی بود که اجازه این کار را نمی‌داد.

ایرانجوان بوشهر چند موقعیت خوب نیز داشت که در دقیقه 18 توسط مشایخ ریزقامت موفق شد به گل برسد، اما در مابقی دقایق این سنگربان پاس بود که بارها مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد.

احمد جمشیدیان از روزهای اوجش به دور بود و همین امر باعث شده بود که موتور محرکه پاس روشن نباشد و اندک موقعیت‌ها نیز به هدر برود.

بازی ضعیف آرمان رمضانی مهاجم بلندقامت پاس به حدی بود که همه او را یار دوازدهم ایرانجوان قلمداد می‌کردند.

در نهایت پاس با این بازی به ثبت دهمین باخت فصل خود رسید تا در مکان 16 جدول همچنان فانوس به دست باشد و در اندیشه فرار از سقوط؛

این باخت مشخص کرد که این خانه از پای‌بست ویران است و مشکلات این تیم ریشه‌دارتر از آن است که همه فکر می‌کنند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار