همراه اول
15. بهمن 1394 - 10:39   |   کد مطلب: 26392
دلجویی مدیرکل ورزش و جوانان همدان از خانواده های جان باختگان بهمن پیست اسکی همدان
به مناسبت چهارمین سالگرد درگذشت حادثه دیدگان بهمن پیست اسکی همدان مدیرکل ورزش و جوانان استان به همراه تنی چند از مسوولان ورزش استان با خانواده های مرحوم فواد آزادیان و اکبر سماوات دیدار و از آنها دلجویی کرد.

به گزارش همدان ورزش؛  رسول منعم در این دیدار ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدار این حادثه برای بازماندگان صبر و اجر و برای جان باختگان قرب در پیشگاه باری تعالی را مسئلت کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در دیدار با خانواده فواد آزادیان افزود: این حادثه برای مردم همدان بسیار دردناک بود و مسوولان استان نیز از همان ساعات نخست تلاش بسیاری را برای اطلاع رسانی و آگاهی از سرنوشت حادثه دیدگان و رفع نگرانی خانواده های آنان انجام دادند.

وی افزود: فواد آزادیان از مربیان و قهرمانان ارزنده اسکی کشور بود که بارها برای استان افتخار آفرینی کرده بود و در نهایت با ایثار خود جان بسیاری را از مرگ حتمی نجات داد.

رسول منعم با تقدیر از تلاش های یوسف آزادیان در پیشرفت اسکی استان گفت: استان همدان با گذشته و دیرینه ارزنده خود در کوهنوردی و اسکی، ویترین بزرگترین پیشکسوتانی است که در همدان وجود دارند و افرادی چون یوسف آزادیان ستون هایی هستند که می توان به آنها تکیه داد.

وی با بیان اینکه همدان باید به عنوان بازوهای توانمند فدراسیون کوهنوردی و اسکی باشد اضافه کرد: همدان دارای پیست اسکی تاریک دره است که برند بین المللی دارد و توانسته از جایگاه هفدهم در کشور به جایگاه چهارم در اسکی دست یابد.

وی عنوان داشت: نقطه قوت توریسم ورزش در همدان در کوهنوردی و اسکی است و در این راستا تلاش های خوبی صورت گرفته و سالن سنگنوردی فرهاد مجموعه ای بی نظیر در خاورمیانه است.

مدیر کل ورزش و جوانان همدان در دیدار با خانواده اکبر سماوات نیز گفت: 'فواد آزادیان' و 'اکبر سماوات' با فداکاری خود جان 30 نفر را نجات دادند و امروز جای آنان در اسکی استان بسیبار خالی است.

وی با ابراز خرسندی از قهرمانی فرزند اکبر سماوات در مسابقات اخیر قهرمانی استان گفت: این قهرمانی نشان می دهد عشق و علاقه به اسکی در خون و جان خانواده سماوات وجود دارد و امیدواریم آرین سماوات با تدوام این قهرمانی ها بتواند جای پدر خود را به خوبی پر کند.

در پایان مدیرکل ورزش و جوانان استان با اعطای هدایایی از اعضای خانواده های سماوات و آزادیان تقدیر و تمجید کرد .3

 
 
دلجویی مدیرکل ورزش و جوانان همدان از خانواده های جان باختگان بهمن پیست اسکی همدان

دیدگاه شما

آخرین اخبار