همراه اول
15. بهمن 1394 - 12:11   |   کد مطلب: 26397
ستقبال با شکوه از ستاره ورزش همدان/ مه لقا جام بزرگ امید ایران در المپیک 2016
ظهر امروز مراسم استقبال از مه لقا جام بزرگ بانوی افتخارآفرین و قهرمان ورزشی استان به همراه راضیه خدابنده لو مربی همدانی تیم ملی در میان استقبال باشکوه مردم و جامعه ورزش استان همدان برگزار شد.

به گزارش همدان ورزش؛  تیم ملی تیراندازی کشورمان در مسابقات هند در سه رشته تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی بعد از رقابتی سخت با حریفان قدرتمند خود توانست سه سهمیه المیپک را برای کشور عزیزمان بدست آورد.

مه لقا جام بزگ ورزشکار خوب استان نیز در این رقابت ها موفق شد با هدایت راضیه خدابنده لو دیگر نربی همدانی برای نخستین بار در تاریخ تیراندازی کشور در تفنگ سه وضعیت خفیف با کسب مدال نقره سهیه المیک ریو را یدست آورد و افتخاری دیگر به سبد افتخارات ورزش کشور و استان بیافزاید.

ظهر امروز مراسم استقبال از این مه لقا جام بزرگ بانوی ورزشکار و راضیه خدابنده لو مربی همدانی تیم ملی با تلاش اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در میان استقبال انبوه جامعه ورزش استان همدان برگزار شد.

در این مراسم منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان ضمیری کامل معاون توسعه ورزشی اداره کل، جمعی از مسولین ورزش دانشگاه بوعلی سینا و سپاه انصار الحسین همدان و جمع کثیری از علاقمندان به تیراندازی و خانواده ها آنان حضور داشتند که در پایان با اهدای حلقه های گل از مه لقا جامه بزرگ و راضیه خدابنده لو مربی تیم ملی استقبال کردند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار