همراه اول
17. بهمن 1394 - 11:57   |   کد مطلب: 26422
اولین همایش جوانان و نشاط اجتماعی با حضور دوقلوهای همدان
معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت : اولین همایش جوانان و نشاط اجتماعی با حضور دوقلوها و چندقلوهای شهر همـدان به مناسـبت ایام ا . . . دهه فجر برگزار می شود .

به گزارش همدان ورزش؛ اسداله ربانی مهر گفت : هدف از برگزاری این همایش ایجاد شور و نشاط در جامعه ، توجه خانواده ها به موضوع فرزند آوری و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی می باشد .
معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گفت : اگر نشاط اجتماعی در جامعه گسترش پیدا کند ، بسیاری از آسیب های اجتماعی و بیماریهای روانی کاهش پیدا می کند ، البته در بحث نشاط اجتماعی باید تفریح و شادی سالم مورد تاکید قرار گیرد و دستورات اسلام به صورت مناسب و درست اجرا شود .
ربانی مهر گفت : در این همایش سعی می شود انجمن دوقلوها و چندقلوهای شهر همدان تشکیل شود و برنامه هایی در طی سال برای انها اجرا شود چون تا کنون به این ظرفیت خوب فرهنگی و اجتماعی توجهی نشده است .
وی گفت : علاوه بر اداره کل ورزش و جوانان ، هیئت ورزشهای همگانی و سمن انجمن جویندگان دانش ، آرامش و نشاط و بخش خصوصی در اجرای آن همکاری دارند .
ربانی مهر گفت : باید در ایام ا . . . دهه فجر زمینه نشاط اجتماعی بین مردم و خانواده و معرفی دستاوردهای ارزشمند انقلاب به جوانان فراهم گردد .
 اولین همایش جوانان و نشاط اجتماعی با حضور دوقلوها و چندقلوهای شهر همدان روز جمعه 23 بهمن ساعت 15 در مجتمع شهید آوینی برگزار می شود .

دیدگاه شما

آخرین اخبار