همراه اول
28. بهمن 1394 - 8:44   |   کد مطلب: 26521
نعمتی: این لحظه هیجان‌آور است
پرچمدار بازی‌های المپیک ریو گفت: امروز از اینکه حکم پرچمداری خود را از رییس کمیته ملی المپیک دریافت کردم احساس غرور و شادی می‌کنم.

به گزارش همدان ورزش؛  زهرا نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا، پس از دریافت حکم پرچمداری خود اظهار کرد: این لحظه بسیار هیجان‌آور و خوبی برای هر ورزشکار است که بتواند چنین مسئولیت سنگینی را بر عهده بگیرد. من احساس غرور می‌کنم و از اینکه افتخار حمل پرچم ایران را در صحنه المپیک به عهده دارم بسیار خوشحالم.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فکر نمی‌کنید پرچمداری، مسئولیت شما در المپیک را سنگین کند گفت: فکر نمی‌کنم با این اتفاق مسئولیت سنگینی در المپیک داشته باشم. بلکه با دریافت چنین حکمی انگیزه بیشتری برای حضور در صحنه المپیک پیدا کرده‌ام. امیدوارم با این مسئولیت بتوانم برای کاروان ایران خوش‌یمن باشم و مدال‌های خوشرنگی را برای کاروان کشورم به همراه داشته باشم.

 

وی پیرامون این پرسش که چه انتظاری از مسئولان برای حمایت از شما جهت حضور موفقیت‌آمیز در صحنه المپیک و پارالمپیک دارید اظهار کرد: تا امروز حمایت‌های خوبی از سوی تمام ارگان‌ها از جمله کمیته المپیک، وزارت ورزش و فدراسیون تیروکمان صورت گرفته و این حمایت‌ها همواره تداوم دارد. امیدوارم این حمایت‌ها هم از نظر مادی و هم از نظر روحی روانی ادامه داشته باشد. البته این حمایت نباید فقط خاص من باشد بلکه باید تمام ورزشکاران المپیکی را در نظر بگیرند و از همه آن‌ها حمایت لازم به عمل آید تا بتوانند بهترین نتیجه ممکن را در المپیک ریو داشته باشند.

 

نعمتی در پایان در رابطه با وضعیت خود خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشکل خاصی وجود ندارد و در حال انجام تمرین‌های آماده‌سازی خود هستم تا بتوانم با بهترین شرایط خود را برای المپیک ریو آماده کنم.

 

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار