همراه اول
1. اسفند 1394 - 9:14   |   کد مطلب: 26532
نیکبخت با ابراز تاسف از وضعیت فعلی و حاکم بر فوتبال کشور اظهار کرد: عشق، علاقه و غیرت جای خود را با پول و شهرت در فوتبال امروز عوض کرده است.

به گزارش همدان ورزش؛  استاندار در دیدار با کادر فنی و بازیکنان پاس اظهار کرد: بهترین امکانات را برای باشگاه پاس همدان فراهم کرده ایم و انتظار داریم تیم از شرایط فعلی خارج شود.

وی اضافه کرد: در پرداختی مالی به اعضای تیم تاکنون حتی بهتر از برخی تیم های لیگ برتری عمل کرده ایم و از لحاظ تجهیزات نیز در حد تیم های حرفه ای بسترها را مهیا ساخته ایم.

نیکبخت بیان کرد: بیش از 70 میلیارد ریال بدهی که با زد و بندهای غیر فوتبالی و مدیریت ضعیف در این تیم ایجاد شده بود را در عرض دو سال اخیر پرداخت کرده ایم و انتظار داریم شرایط این تیم بهتر از این شود.

وی بیان کرد: هواداران نسبت به نتایج کسب شده حق دارند و از مدیریت باشگاه و کادر فنی خواسته ایم تا چاره ای برای تقویت خط حمله تیم اندیشیده شود.

استاندار همدان افزود: در دهه 60 خبری از ریخت و پاش های امروزی نبود و در باشگاه ها پول و مادیات جایی نداشت و حتی چای و قند باشگاه و کفش ورزشی را بازیکنان می خریدند اما امروز که همه امکانات فراهم شده است عشق، علاقه و غیرت جای خود را با پول و شهرت در فوتبال امروز عوض کرده است.

وی با قدردانی از اکبر محمدی و حسن عزیزی گفت: مدیران ومربیان قبلی نیز در حد توان خود تلاش داشته اند و از زحمات آنان قدردانی می کنم و به تصمیم اعضای هیات مدیره در انتخاب اکبر محمدی احترام می گذارم و برای وی در نیم فصل دوم آرزوی موفقیت دارم.

نیکبخت یادآور شد: برای پاس در حد توان استان حمایت لازم را داشته و داریم و امیدواریم نیم فصل دوم شاهد نتایج بهتری باشیم.دغدغه ای به لحاظ حمایتی نداریم اما توقع داریم پاس در نیم فصل دوم بتواند به شرایط بهتری در جدول رده بندی دست یابد.

وی اظهار کرد: خط حمله تیم پاس نیاز به تقویت دارد تا بتواند در دیدارهای باقی مانده از فرصت های گلزنی در راستای کسب پیروزی استفاده کند.

استاندار همدان اضافه کرد: هیات مدیره باشگاه تاکنون در حمایت از تیم پاس بسترهای لازم را فراهم کرده و انتظار می رود در کسب پیروزی در دیدارهای باقی مانده، اقدامات فنی لازم لحاظ شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار