همراه اول
1. اسفند 1394 - 11:43   |   کد مطلب: 26541
روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان همدان برتر کشور شد
در پایان همایش سراسری مدیران روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان استان های سراسر کشور روبط عمومی اداره کل ورزش و جوانان همدان برای هفتمین سال موفق به کسب رتبه برتر کشور شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، سمينار دو روزه روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان استانها با حضور ناظمی مدیركل روابط عمومي وزارت ورزش وجوانان، رحمانی مدیر کل امور استان های وزارت و روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان سراسر کشور به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد

 

در این سمینار ضمن برگزاری کلاس های آموزشی در خصوص علم روز روابط عمومی بحث و تبادل نظر پیرامون تدوین تقویم روابط عمومی، مسائل و مشکلات روابط عمومی ها مورد بررسی قرار گرفت.

 

در پایان این سمینار بر اساس بررسي عملكرد يكساله روابط عمومی ها توسط كارشناسان اداره كل روابط عمومي ورزش و جوانان در خصوص آموزش و توانمندسازی، آرشیو سمعی/بصری، ارتباطات درون سازمانی، ارتباطات برون سازمانی، ارتباط با رسانه ها، افکارسنجی، انتشارات کاغذی/ اکترونیکی،برنامه ریزی(تقویم اجرایی و فصلی، مناسبتی)، به روز پایگاه اطلاع رسانی اداره کل، پشتیبانی و مالی، تبلیغات محیطی(فضای مجازی و حقیقی) ، تحلیل محتوای اخبار ، تعامل با روابط عمومی ها

روابط عمومی الکترونیک ، فعالیت ستادی ، تهیه کلیپ ، برگزاری گردهمایی و همایش ها و مسابقات هنری و مسنند سازی روابط عمومی ورزش و جوانان استان همدان برای هفتمین سال به عنوان روابط عمومي هاي برتر سال 94 در بخش ادارات كل ورزش و جوانان استان‌ها معرفی شد.

 

عبدالحميد احمدی معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزیر و مازیار ناظمی رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان مشترکا با تقدیم لوحی از مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان به جهت کسب رتبه برتر کشور تقدیر نمودند.

 

در متن این لوح خطاب به حمدالله چاروسایی  مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آمده است:

 

در عصر کنونی رشد و بالندگي در جامعه در گرو اطلاع رسانی صحیح و به موقع امکان پذیر است و در این بین روابط عمومی بعنوان هنر هشتم یکی از پدیده های جذاب عصر مدرنیته سهم بسزایی در توسعه و پیشرفت سازمان ها دارد.

 

با عنایت به فعالیت های روابط عمومی استان در سالی که مزین به شعار همدلی، همزباني، دولت و ملت شده است و نظر به توفیقات جنابعالی در اعمال مدیریت نوین روابط عمومی و ارتباط تنگاتنگ با مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان و کسب رتبه برتر در حوزه روابط عمومی این لوح تقدیر به جنابعالی تعلق می گیرد.

 

امید است در پناه الطاف الهی در راستای پیشبرد و اهداف عالیه وزارت ورزش و جوانان بیش از پیش موفق و موید باشید.

 

از خداوند متعال توفیق خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خواستارم.

 

گفتنی است استان همدان تنها روابط عمومی کشور است که برای هفتمین سال است به عنوان روابط عمومی های برتر کشور انتخاب می شود.3

دیدگاه شما

آخرین اخبار