همراه اول
2. اسفند 1394 - 12:43   |   کد مطلب: 26555
نتایج مسابقات سریع هفتگی شطرنج و مسابقات بین المللی شطرنج جام خزر
مسابقات سریع هفتگی شطرنج هفته پایانی بهمن با قهرمانی مهرداد ربیعی پایان یافت.

به گزارش همدان ورزش؛  مسابقات سریع هفتگی ویژه هفته چهارم بهمن ماه، در غیاب باریکنان سرشناس استان که در چهاردهمین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام خزر، 17 بازیکن و 3 داور از استان همدان حضور داشتند.
با شرکت 35 نفر در 7 دور برگزار شد. در پایان این مسابقات مهرداد ربیعی با 6/5 امتیاز به مقام قهرمانی رسید و میلاد عبدالمحمدی با 6 امتیاز دوم شد. محمد حسین قنبر علی فرزاد، آروین جمالی، علی بیات و مسلم اسدی همگی با 5 امتیاز سوم تا ششم شدند. داوری مسابقات این هفته، به عهده خانم بهاره قربانی بود.
گفتنی است در چهاردهمین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام خزر، 17 بازیکن و 3 داور از استان همدان حضور داشتند.

در جدول A که مختص بازیکنان دارای درجه بین المللی 2100 و بالاتر بود، امیر عرفان هاشمی به عنوان جانشین سر داور حضور داشت. استان همدان در این جدول، بازیکنی نداشت.
در جدول B که 353 بازیکنان دارای درجه بین المللی پایین تر از 2100 و بدون درجه شرکت داشتند، استان همدان 15 نماینده داشت که سینا کوروند با کسب 9 امتیاز از 11 بازی و قرار گرفتن در مقام چهارم بهترین عملکرد را در بین بازیکنان همدانی داشت. 
لازم به ذکر است ایرج صباح در این جدول جانشین سرداور بود.
در جدول C (جدول بانوان) 74 نفر شرکت داشتند که نشمیل کلوندی تنها نماینده استان بود و با کسب 6/5 امتیار از 9 بازی، هفتم شد.
در جدول D که 192 نفر از نونهالان و نوجوانان دختر و پسر زیر 14 سال حضور داشتند، نعیم کلوندی تنها نماینده استان موفق به کسب 5/5 امتیاز از 11 بازی شد و در جایگاه هشتاد و چهارم ایستاد.
در جداول مربوط به پسران زیر 6 سال و دختران زیر 6 سال، استان همدان بازیکن نداشت و تنها آقای هادی حیدریان به عنوان جانشین سر داور حضور داشت.

دیدگاه شما

آخرین اخبار