همراه اول
3. اسفند 1394 - 10:19   |   کد مطلب: 26561
اصلاح ساختارهای ورزشی در وزارت ورزش را دنبال خواهد کرد/ آمدن تیم پاس به همدان اشتباه بود
طی پرسش و پاسخ دانشجویی بین سه کاندیدای مجلس شورای اسلامی دانشجویان خواهان شفافیت مواضع کاندیداها در حوزه فتنه و نوع عملکرد در صورت راهیابی به مجلس شدند.

به گزارش همدان ورزش ؛ سلسله پرسش و پاسخ دانشجویی «انتخاب اصلح» در دانشگاه بوعلی‌ با حضور حمیدرضا حاجی‌بابایی، حجت‎الاسلام سید مرتضی حسنی‌حلم و علیرضا شمس برگزار شد . 

آمدن تیم پاس به همدان اشتباه بود

علیرضا شمس به طرح تحول نظام سلامت نیز اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح بودجه بهداشت و درمان دولت از 16 هزار میلیارد تومان به 56 هزار میلیارد تومان رسید.

کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگر این طرح سه سال دیگر ادامه پیدا کند 90 درصد بودجه کشور باید به این بخش تعلق گیرد و به همین دلیل دولت آن را ادامه نداد.

یکی دیگر از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با بیان اینکه در حوزه ورزشی می‎تواند کار کند، اظهار کرد: آمدن تیم پاس به همدان اشتباه بود.

علیرضا شمس با بیان اینکه اصلاح ساختارهای ورزشی در وزارت ورزش را دنبال خواهد کرد، افزود: با توجه به وجود وزارت ورزش و جوانان می‎توانیم کمیسیون ورزش را در مجلس فعال کنیم.

وی قانونگذاری صحیح در حوزه کشاورزی و تشکیل اتاق فکر را از جمله مواردی دانست که آن را پس از انتخاب شدن دنبال خواهد کرد.

این نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: برجام را قبول ندارم اما مواضع مقام معظم رهبری را در این حوزه نصب‎العین قرار خواهم داد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار