همراه اول
4. اسفند 1394 - 13:29   |   کد مطلب: 26590
مردم برای حضور در انتخابات نیاز به دعوت ندارند/ مردم همواره نشان داده اند پشتیبان نظام هستند
قهرمان سابق تکواندوی جهان گفت: مردم برای حضور در انتخابات نیاز به دعوت ندارند و با شرکت پرشورشان نشان خواهند داد که به رغم برخی مشکلات پشتیبان نظام هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یوسف کرمی قهرمان سابق تکواندوی جهان در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان که قرار است 7 اسفند برگزار شود، گفت: مردم ایران با توجه به درک بالایی که دارند برای حضور در انتخابات نیاز به دعوت ندارند و همواره حضور پرشوری در انتخابات های مختلف در 37 سال گذشته داشته اند. به هر حال شرکت در انتخابات حق مردم است و آنها برای گرفتن حقشان همیشه پای صندوق های رای حاضر بوده اند.

کرمی با اشاره به اینکه مردم با توجه به یک رایی که دارند کاندیدای اصلح را انتخاب می کنند، افزود: شرکت در انتخابات یک اعلام وجود از سوی مردم است و معتقدم حتی کسانی که هنوز برای رای دادن تصمیم نگرفته اند را نیز برای شرکت در انتخابات 7 اسفند ترغیب کرد تا با یک حضور حداکثری یک روز ماندگار ثبت شود.

دارنده مدال برنز المپیک درباره مواضع دخالت گونه کشورهای غربی و بیگانه در انتخابات پیش رو گفت: همیشه در یک خانواده مشکلاتی وجود دارد و در کشورمان هم که خانواده بزرگی به نام ایران است برخی مشکلات وجود دارد اما این دلیل نمی شود که بیگانگان برای حل آن دخالت کنند و خود مردم این مسائل را در بین خودشان برطرف می کنند. 

کرمی اظهار داشت: مردم با حضور در انتخابات نشان خواهند داد که مشکلات باعث نمی شود که نگاهشان به بیگانگان باشد و با شرکت گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ثابت می کنند که همواره پشتیبان نظام هستند و از آن حمایت می کنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار