همراه اول
6. اسفند 1394 - 8:40   |   کد مطلب: 26606
دغدغه مسئولین ارتقای اخلاق و مرام پهلوانی در ورزشکاران
مسئول بسیج ورزشکاران استان همدان اظهار داشت :در طول سالهای گذشته تا کنون مسئله اخلاق و مرام پهلوانی در بین ورزشکاران از دغدغه های مسئولین بوده و مقام معظم رهبری نیز تاکیداتی بر احیای این امر داشته اند.

مهدی بابایی فر در حاشیه مجمع سالیانه بسیج ورزشکاران در همدان در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش بیان داشت : مجموعه بسیج ورزشکاران ، اداره کل ورزش و جوانان و هیئت های ورزشی برنامه های متنوعی را جهت ترویج و احیاء این امر مهم در بین جامعه ورزش اجرا نموده اند که اثرات مثبتی رو به همراه داشته است.

وی ادامه داد : امروز نیز برنامه مجمع بسیج ورزشکاران با محوریت اخلاق در ورزش تشکیل شده تا مقدمه ای باشد جهت اجرای برنامه های منسجم تر و تاثیرگذار تر تا بتوانیم این مسئله مهم را نهادینه کنیم و فضای ورزش را به سمت فضایی سالم تر و معنوی تر سوق بدهیم.

بابایی تصریح کرد : البته به اذعان نهادهای ارزیابی کننده و مسئولین کشوری، وضعیت فرهنگی و اخلاقی در جامعه ورزش استان همدان به نسبت دیگر نقاط کشور بهتر است که با تلاشهای صورت گرفته در مجموعه های اداره ورزش و جوانان، هیئت های ورزشی، بسیج ورزشکاران محقق شده است.

وی در پایان خطر نشان کرد: ولی با ایده آلها هنوز فاصله زیادی داریم و اقدامات زیادی باید صورت گیرد.
انشاالله با همت مسئولین امر ورزش و حتی دیگر عزیزان خارج از این مجموعه که می توانند قدمی در این راستا بردارند با سرعت بیشتری به سمت بهبودی فضای فرهنگی و اخلاقی پیش برویم.

انتهای پیام/
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار