همراه اول
10. اسفند 1394 - 8:32   |   کد مطلب: 26619
معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان :
دومین حقوق مستعدین المپیک به حساب هیات های ورزشی واریز شد
دومین حقوق مستعدین المپیک  به حساب هیات های ورزشی واریز شد
علی ضمیری کامل از تامین منابع مالی حقوق مستعدین بازیهای المپیک و پارالمپیک ریو خبر داد و گفت: دومین حقوق ورزشکارانی که مستعد سهمیه المپیک هستند امروز به حساب هیات های ورزشی آنان واریز می شود.

به گزارش همدان ورزش؛  معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی و سیاست گذاری المپیک و بازی های آسیایی افزود: این جلسات با هدف حضوری موفق و شایسته در بازی های المپیک 2016 برزیل و بازی های آسیایی جاکارتا - پالمبانگ 2018برگزار می شود که در واقع عصاره تمامی زحمات و تلاش مربیان، ورزشکاران و تمامی عوامل دخیل در ورزش کشور می باشد.
وی افزود: در کمیته مستعدین شرکت‌کننده المپیک ریوی استان 11 رشته ورزشی و 18 قهرمان شناسایی شدند .
ضمیری کامل اظهار کرد: حمایت از ورزشکارانی که شانس مدال آوری و کسب موفقیت در این مسابقات مهم ورزشی را دارند از جمله اهداف اداره کل و هیات ورزشی استان است که در این راستا نیازمند حمایت روزافزون وزرات مطبوعه و فدراسیون های ورزشی نیز هستیم.
معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان ادامه داد: قهرمانان شناسایی شده در این کمیته از دی ماه مورد حمایت مالی اداره کل ورزش و جوانان قرار گرفته اند و زیرساخت لازم به منظور پیگیری تمرینات آنان به خوبی فراهم شده است.
وی در مورد پرداخت حقوق مصوب شورای هماهنگی بازی‌های المپیک و پارالمپیک به ورزشکارانی که مستعد کسب سهمیه بازی‌های ریو هستند گفت: با مصوبه اعضای آن ستاد و دستور آقای منعم مدیرکل ورزش و جوانان از دی ماه امسال ماهانه مبلغی به عنوان حقوق به ورزشکارانی که مستعد کسب سهمیه المپیک هستند پرداخت شده است و این مبلغ از دی ماه تا زمان برگزاری مسابقات کسب سهمیه به ورزشکاران مستعد پرداخت می شود.
ضمیری کامل درباره نحوه پرداخت حقوق قهرمانان افزود: با توجه به تغییراتی که هر ماه در تعداد مستعدین بوجود می آید ما نهایتا تا سی ام هر ماه بر اساس فهرستی که کارشناسان ورزشی و روسای هیات های ورزشی در اختیار معاون قهرمانی قرار می دهند و بعد از تایید مدیرکل ورزش و جوانان، به حساب آن هیات واریز می کنیم تا بدست ورزشکاران برسد.
وی با اشاره به برقراری ارتباط نزدیک با فدراسیون‌های رشته‌های شناسایی شده، بیان کرد: به منظور ایجاد انگیزه در ورزشکاران مستعد استان به همراه مدیرکل ورزش و جوانان در محل اردو‌ها حضور می‌یابیم و از این ورزشکاران تجلیل می‌کنیم.
معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان همدان با اشاره به افزایش چشمگیر پاداش قهرمانان بازیهای المپیک و پارالمپیک ریو گفت : خوشبختانه در این دوره با تلاشهای دکتر گودرزی و حمایت دولت تدبیر و امید پاداش قهرمانان رشد قابل توجهی داشته است و همانطور که اعلام شده به ورزشکارانی که بتوانند مدال طلا کسب کنند ۳۰۰ ، مدال نقره ۲۰۰ و مدال برنز ۱۲۰ سکه تمام اهدا خواهد شد که این میزان در دوره قبل به ترتیب برای مدال طلا ۲۰۰، نقره ۱۵۰ و برنز ۱۰۰ سکه بود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار