همراه اول
10. اسفند 1394 - 9:48   |   کد مطلب: 26633
عیادت جامعه ورزشی همدان  از جانباز جنگ تحمیلی
مدیرکل ورزش و جوانان همدان از علی احمدی جانباز 8 سال دفاع مقدس و کارمند اداره کل ورزش و جوانان عیادت و دلجویی کرد.

به گزارش همدان ورزش؛ رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان همدان به همراه علی رشیدی مسئول امور جانبازان و ایثارگران اداره ورزش و جوانان استان با حضور در منزل علی احمدی ضمن پیگیری وضعیت جسمانی این جانباز معزز برای ایشان شفای عاجل مسئلت نمودند.
در این دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: حقیقتا دیدار با جانبازان مایه ی قوت قلب و آرامش همه ی ماست و امیدواریم که قدر شما را بیشتر بدانیم.
وی اظهار کرد: دیدار جانبازان هشت سال دفاع مقدس، گرامی داشتن یاد و خاطره ی تمامی از خود گذشتگی ها و فداکاری هایی است که تا ابد این مرز و بوم و مردم مدیون آن هستند و می بایست برای حفظ و معرفی به نسل های آینده تمام تلاش خود را به کار گیرند.
منعم تصریح کرد: کسانی که جنگیدند و از دین و ناموس و عزت و شرف این ملکت دفاع کردند، حماسه ساز شدند و به واقع قهرمانان حقیقی این کشورند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در پایان با اشاره به اهمیت ورزش برای جانبازان خاطر نشان کرد: ورزش برای شما از دیگر قشرها مهم تر است و حتما می بایست زمانی را برای پرداختن به ورزش در زندگی روزمره اختصاص دهید. ما نیز در اداره کل ورزش و جوانان استان همدان سعی می کنیم هر آنچه که در توان داریم برای فراهم کردن امکانات ورزشی جانبازان انجام دهیم.
علی احمدی جانباز هشت سال دفاع مقدس است که در دوران جنگ تحمیلی به درجه رفیع جانبازی نائل شد و پس از آن در سمت های مختلف در اداره کل ورزش و جوانان فعالیت داشته است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار