همراه اول
15. اسفند 1394 - 12:05   |   کد مطلب: 26685
کفاشیان:دوربینها رابعد از عید راه نمی دهیم
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به سازمان لیگ پیشنهاد دادم که از سال جدید دوربین ها را به ورزشگاه راه ندهند.

به گزارش همدان ورزش به نقل از دانا ؛  علی کفاشیان در حاشیه مراسم روز درختکاری اظهار داشت: ما امروز تعداد یازده نهال کاشتیم. همانند تعداد بازیکنان یک تیم در بازی فوتبال. در آن طرف کمپ هم درخت توت کاشتیم.

وی درباره نامه اش به رئیس صداوسیما افزود: مانند سایر نامه هایی که زدیم جوابی نمیدهند. این خواسته حق ماست و در همه جهان روال عادی خود را انجام می داد اما در اینجا هیچ کس به نامه های ما توجهی نمی کند. از صداوسیما تشکر می کنم که به عقاید مردم احترام می گذارد. به سازمان لیگ پیشنهاد دادم که از سال جدید دوربین ها را به ورزشگاه راه ندهند. 

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: خوشبختانه در سالی که گذشت توانستیم تا حد زیادی روی اهداف مان به بحث فوتبال برسیم. امیدوار هستیم بتوانیم ادامه این راه را در سال آینده انجام دهیم. در تعطیلات محکوم به حضور در تهران هستم همچون سایر فوتبالی ها چراکه تمام مسابقات و اردوهای ما در تهران است.

وی درباره عیدی دادنش گفت: علی پروین که گفته 500 تومان به نوه هایش عیدی می دهد برایم جالب بود. البته بچه ها در این دوره و زمانه این پول ها را قبول نمی کنند.

کفاشیان درباره اینکه سجادی گفته برای حضورش در فدراسیون فوتبال باید مجوز داشته باشد گفت: فکر نمی کنم چنین چیزی درست باشد.

وی درباره اینکه وزارتخانه اعلام کرده اساسنامه باید در هیات دولت به تصویب برسد، ادامه داد: درباره اساسنامه باید بگویم وقتی اساسنامه فدراسیون فوتبال تایید شد آن زمان کیومرث هاشمی سرپرست فدراسیون فوتبال بود که اساسنامه ابلاغ شد. از آن زمان به این طرف همین اساسنامه در حال اجراشدن است. اما حالا اگر زمانی که من در فدراسیون هستم می گویند این اساسنامه قانونی نیست عجیب است. ما هم مثل مسئولان قبلی به همان اساسنامه عمل می کنیم و طبق آن کارمان را پیش می بریم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره محل تمرین تیم ملی گفت: تا جایی که می دانم همین آکادمی خودمان است. از قدیم می گفتند دیگران کاشتند و ما خوردیم. حالا ما می گوییم ما می کاریم و دیگران بخورند.

 وی افزود: ما به نوبه خودمان برای پاکسازی هوای تهران و مقابله با آلودگی هوا اقدام به درختکاری کردیم و قصد داریم در حد توان تمام محوطه های اطراف زمین تمرین تیم های ملی را درخت بکاریم. ما از حدود 8 ماه پیش با پیمانکار برای ترمیم و تجهیز زمین های چمن مان مذاکرات را شروع کردیم که البته وقتی کار به مراحل پایانی رسید نتوانستیم از این نظر بودجه لازم را آماده کنیم. اما به کمک شهرداری این منطقه قرار شد تا برای خاکبرداری و بخشی از کارها از این عزیزان کمک بگیریم.

کفاشیان در این باره که گودرزی گفته یک زمین در اختیار تیم ملی قرار خواهد گرفت گفت: من از این موضوع خبر ندارم چون کسی به صورت رسمی دراین باره با ما حرفی نزده است.

وی درباره تصمیم گیری اش برای حضور در انتخابات گفت: هنوز 5،6 روز فرصت برای ثبت نام باقی است و هر روز یک ایده به نظرم می رسد و هنوز نتوانستم به یک جمع بندی قطعی برسم.

کفاشیان در پایان گفت: کنفدراسیون آسیا تا 25 اسفند به ما فرصت داده درباره بازی های نمایندگان عربستان و ایران تصمیم گیری کنیم و حرف ما همچنان این است که دخالت دادن سیاست در ورزش باعث ضعیف شدن ورزش می شود و تا جایی که می توانیم باید این موضوع را از بحث ورزش جدا کنیم.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار